خبرگزاری کار ایران

هری کین: ایران تیم دفاعی و قوی است / اگر درست بازی کنیم شانس خوبی برای برد داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۳۰۸

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس درباره رویارویی با ایران در نشست خبری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هری کین، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از دیدار با ایران در نشست خبری اظهار داشت: تیم ایران را سرسخت می‌دانیم. ایران تیم دفاعی و قوی است. به اعتقاد من این بازی راحت نخواهد بود که به ایران گل بزنیم و فکر نمی‌کنم فرصت زیادی برای گلزنی داشته باشیم. همیشه آماده هستم که استفاده کنم و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی انگلیس درباره اینکه تیمش در پنج بازی گذشته مشکل داشتند، گفت: هر وقت که شما به عنوان یک باشگاه یا کشور اقدامی می‌کنید همیشه تشنه هستید تا وضعیت را متحول کنید. ما بازی‌های سختی داشتیم و با تیم‌های خوبی حرف زدیم. یک سری مساوی‌ها هم به دور از خانه داشتیم و مایل هستیم همیشه بریم. احساس برد خیلی مهم است. در بازی‌های مهمی بازی کردیم و همواره این اشتیاق و تشنگی را داریم. می‌دانیم این بازی‌ها مشکل خواهد بود. ما علی‌رغم این مشکلات وارد این تیم می‌شویم و اگر فردا درست بازی کنیم شانس خوبی برای برد داریم. به نوبه خودمان آمادگی لازم را به دست آوردیم که تیم خودمان را متحول کنیم.

او درخصوص اینکه آیا می‌تواند به کفش طلا دست پیدا کند یا خیر گفت: این یک هدف بزرگ است که به آن برسم. در 2018 آن کار را کردم و تیم را به نیمه نهایی بردم و اگر این کار را امسال انجام دهیم نشان می‌دهد که تیم ما کار خود را به خوبی انجام می دهد و من مهاجم هستم و قضاوتی که می‌کنند این است که چند گل زدم. من سعی می کنم بهترین کار را در دفاع و هر کاری انجام دهم که ببریم. باید گفت که بهترین برنامه وجود دارد و سعی می کنم که فکر نکنم که چگونه می توانم گل بزنم و هدفی که وجود دارد این است که جام جهانی را ببریم. می‌دانیم راهی که در پیش داریم مشکل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز