خبرگزاری کار ایران

آرزوی ساوتگیت برای قهرمانی انگلیس در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۴۹۴

ساوت‌گیت می‌گوید بازیکنانس می‌توانند با قهرمانی در جام جهانی بهترین دوران را برای انگلیس رقم بزنند.

به گزارش ایلنا، تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت به نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 و فینال یوفا سال گذشته رسید، اما انگلیس از زمان قهرمانی جام جهانی در سال 1966 نتوانسته جام بزرگی کسب کند.

انگلیس از 21 نوامبر مسابقات گروهی خود را مقابل ایران آغاز می‌کند و در گروه B سپس به مصاف آمریکا و ولز می‌رود.

ساوتگیت گفت: «می‌خواهیم با بازیکنان در مورد هیجان حضور در جام جهانی صحبت کنیم. ما نیاز به اظهار نظر در مورد چیزهای خارج از زمین را درک می‌کنیم که این تورنمنت را احاطه کرده اما می‌خواهیم بازیکنان آن شور و شوقی را که از دوران کودکی داشته‌اند، احساس کنند. ما می‌خواهیم به آن دامن بزنیم.

از آن‌ها می‌خواهیم که از یک برنامه پرتنش باشگاهی به فکر تیم ملی انگلیس باشند. می‌خواهیم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که هر چه که در چهار هفته آینده اتفاق بیفتد، دومین دوره برتر فوتبال انگلیس بوده است.  ما می‌توانیم آن را به بهترین شکل بسازیم.»

ساوتگیت جود بلینگهام، هافبک 19 ساله تمجید کرد و گفت که او در حال نشان دادن بلوغی فراتر از سن خود است. سرمربی سه شیرها گفت: «در نحوه کار، تمرین و صحبت کردنش بالغ است. او رقابت می‌کند - احتمالاً این چیزی است که ما در مورد او بیش از هر چیز دیگری دوست داریم.

این در برخی مواقع خطی دارد و بدون شک لحظاتی در جوانی وجود دارد که از آن عبور می‌کنید اما او بازیکن بسیار هیجان انگیزی است و یکی از بازیکنانی است که در اوایل دوران حرفه‌ای تجربیات خوبی به دست آورده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز