خبرگزاری کار ایران

علیرضا اکبرپور : مهم این است که چگونه بازی را تمام می‌کنیم/ آمریکا در بازی با انگلیس نشان داد چه تیم قدرتمندی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۴۴

پیشکسوت فوتبال می‌گوید بچه ها با بازی شجاعانه و با انگیزه برابر ولز به نتیجه دلخواه دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور پیشکسوت فوتبال می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران با درخشش مقابل ولز نشان داده در بازی با آمریکا هم توانایی کسب پیروزی و صعود به مرحله حذفی جام جهانی قطر را دارد.

در خصوص دیدار مقابل ولز صحبت کیند؟

بچه ها با بازی شجاعانه و با انگیزه برابر ولز به نتیجه دلخواه دست پیدا کردند. به نظرم تیم ملی می توانست حتی گلهای بیشتری را هم به ثمر برساند اما به هر حال مهم کسب 3 امتیاز و کسب جایگاه بهتر در جدول رده بندی بود.

تیم ملی امروز یک بازی حساس مقابل آمریکا برای صعود از گروه دارد؟

باید با ریکاوری بدنی خوب، تیم را برای بازی بزرگ آماده کنیم. آمریکا تیم خوبی است که مهره های خوب و باتجربه ای را در اختیار دارد. آنها در دو بازی قبلی خود در این گروه بازیهای خوبی را به نمایش گذاشتند و حتی این تیم هم شایسته صعود از این گروه است. آمریکا در بازی با انگلیس نشان داد چه تیم قدرتمندی است و بازی پایاپایی را مقابل سه شیرها انجام دادند.

به نظرتان توانایی صعود از این گروه را داریم؟

 در این بازی نباید اجازه بازشدن دروازه را بدهیم. اگر در فاز دفاعی خوب باشیم و گلی را دریافت نکنیم در فاز هجومی آنقدر قدرت داریم که بتوانیم از فرصت های خود برای گلزنی برابر آمریکا استفاده کنیم.

امروز هم به احتمال فراوان حسینی درون دروازه تیم ملی حضور خواهد داشت؟

به نظرم بازی اول در هر تورنمتی همیشه سخت و انگلیس تیم مدعی است. حسینی اولین بازی خود را در جام جهانی تجربه می کرد و روی گل هایی که خورد مقصر نبود. همانطور که دیدید در بازی دوم کلین شیت کرد و عملکرد خیلی خوبی داشت.

به نظرتان تیم ملی امروز هجومی به میدان خواهد رفت؟

آمریکا تا امروز خوب کار کرده و این نشان می‌دهد کار سختی داریم. مهم این است که چگونه بازی را تمام می کنیم. در دوره های قبل خوب شروع می‌کردیم ولی پایان خوبی نداشتیم. برد مقابل ولز خوب بود ولی باید دوباره برد کسب کنیم و اشتباهات بازی با انگلیس را تکرار نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز