خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا / تقابل بانوان ایران مقابل هند در نخستین گام

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۲۹

تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هند خواهد رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران که با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها فردا پنجشنبه ۳ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم هند خواهد رفت.

بانوان هندبالیست ایران در گروه A مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره‌جنوبی با تیم‌های هند، ازبکستان، استرالیا و کره جنوبی هم‌گروه هستند. تیم ملی استرالیا که در دوره گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نداشته در این دوره با بانوان ایران هم‌گروه است. باتوجه به حضور تیم استرالیا و کره‌جنوبی میزبان، بانوان ایران مسیر دشواری برای صعود از گروه و کسب سهمیه مسابقات جهانی در پیش دارند.

هندبال بانوان ایران در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن برگزار شد موفق شد با راهیابی به جمع چهار تیم برتر قاره سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را برای نخستین بار کسب کند و اولین رشته‌ توپی بانوان ایران نام گیرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه یافته است.

مینا وطن‌پرست، هانیه لک، فاطمه مریخ، ملیحه یغمایی‌پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن‌نژاد، الناز یحیوی‌پور، راحله اعتمادی پور، محدثه شبانی، مائده عشاقی، حدیثه نوروزی، حانیه کریمی، آرزو کیانی‌آرا، شهرزاد نصوحی، زهرا فقیهی، ستاره رحمانیان، الناز قاسمی و آرزو محمدی ۱۹ ملی‌پوش ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

همچنین خدیجه قانع و مریم فخری به عنوان مربی، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، محبوبه دهقان به عنوان سرپرست و اکرم حبیب‌لو به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

گروه‌بندی مسابقات قهرمانی زنان آسیا به شرح زیر است:

گروه A: ایران، کره‌جنوبی، ازبکستان، هند، استرالیا

گروه B: ژاپن، قزاقستان، هنگ‌کنگ، چین، تایلند

همچنین برنامه دیدارهای ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳ آذر - ساعت ۸:۳۰ / ایران – هند

جمعه ۴ آذر - ساعت ۸:۳۰  / ایران – ازبکستان

یکشنبه ۶ آذر - ساعت ۸:۳۰  / ایران – استرالیا

چهارشنبه ۹ آذر – ساعت ۱۲:۳۰ / ایران – کره‌جنوبی

پس از پایان مرحله گروهی در مرحله نیمه‌نهایی، تیم اول گروه A به مصاف تیم دوم گروه B و تیم دوم A به مصاف تیم اول گروه B خواهد رفت.

همچنین تیم سوم گروه A به مصاف تیم چهارم گروه B می‌رود و تیم چهارم گروه A به مصاف تیم سوم گروه B می‌رود تا در ادامه جایگاه‌های پنجم تا هشتم مشخص شوند.

تیم‌های پنجم دو گروه نیز برای تعیین جایگاه نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز