خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان

فتوحی: حمایت‌ها نباید مقطعی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۹۵

سرمربی تیم طلوع مهر یزد گفت: اگر حمایت‌ها از تیم ما ادامه داشته باشد می‌توانیم روی سکو هم برویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال طلوع مهر یزد در دیداری خانگی در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان با نتیجه 3 بر یک بر تیم جهان بین چهارمحال و بختیاری غلبه کرد.

عالیه فتوحی، سرمربی این تیم درخصوص این مسابقه اظهار داشت: به پیروزی رسیدیم و این موضوع خوشایند است. بازی واقعاً خیلی خوب بود. در تمام مناطق زمین خوب کار کردیم. در حمله، پاس، سرویس و توپ‌گیری عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: در ستی که باختیم تعویض‌هایی داشتیم. برخی بازیکنان جوان را وارد زمین کردیم که به هر حال آنها هم نیاز داشتند که کسب تجربه کنند. مهم این است که 3 امتیاز این مسابقه را گرفتیم.

سرمربی تیم طلوع مهر یزد نظر در مورد شرایط تیم و تفاوت با تیم جوانان زرتشتی، خاطرنشان کرد: بنا بر یک سری دلایل که الان نمی‌توانم بگویم از جوانان زرتشتی به طلوع مهر تغییر نام دادیم. خدا را شکر توانستیم یک اسپانسر خیلی قوی پیدا کنیم که از ما حمایت می‌کند. این موضوع باید ادامه‌دار باشد و مقطعی نباشد.

وی افزود: اگر این حمایت‌ها مقطعی باشد پیشرفت چندانی حاصل نمی‌شود. اگر بتوانیم همین تیم را برای 4 سال حفظ کنیم قول می‌دهم که روی سکو خواهیم رفت و حتی به قهرمانی برسیم. حیف است که این حمایت‌ها مدتی بعد قطع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز