خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان

پیکان فاتح دربی خودروسازان/ ذوب آهن در خانه مغلوب نماینده گنبد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۴۶۵

تیم‌ پیکان در هفته ششم لیگ برتر زنان و در شهرآورد تهران موفق به شکست سایپا شد و در دیگر مسابقه مهم این هفته تیم ذوب‌آهن در بازی خانگی نتیجه را به سریک گنبد واگذار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 27 آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران، اصفهان، رفسنجان و یزد پیگیری شد.

تیم مس رفسنجان در نخستین دیدار این هفته در سالن 9 دی، میزبان صدیق گفتار وارنا بود و سه بر صفر میهمان خود را شکست داد و به سومین برد خود دست یافت.

صدیق گفتار در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 22 و 25 بر 15 نتیجه را واگذار کرد تا همچنان یکی از دو تیم بدون برد این رقابت‌ها باقی بماند.

هاجر نجاتی‌زاده و شفیقه احدی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 79 دقیقه طول کشید.

معصومه اسماعیل‌زاده و حوریه رضا‌زاده نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

در دومین مسابقه این هفته تیم پیکان تهران در سالن ساپکو به مصاف دیگر تیم خودروساز تهران رفت و سه بر صفر فاتح شهرآورد پایتخت شد تا به پنجمین برد خود دست یابد.

سایپا با پذیرش این شکست که دومین ناکامی این تیم بود، جایگاه سوم جدول را از دست داد.

نازآفرین فنودی، طوبی بهپوری، زینب حقی و فرحناز قویدل به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

سومین دیدار این هفته لیگ برتر زنان که در سالن ملت اصفهان برگزار شد، حساسیت خاص خود را داشت و تیم ذوب‌آهن در بازی خانگی سه بر یک مغلوب سریک گنبد شد و دومین شکست فصل خود را تجربه کرد.

نماینده اصفهان در ست سوم 25 بر 16 به پیروزی رسید، اما در ست‌‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 14 و 25 بر 16 مغلوب میهمان خود شد تا سریک با شش برد و 17 امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

لیلی توکلی به عنوان ناظر داوری، اکرم ابوالقاسم (ناظر داوری)، زهرا شیری (داور اول) و رقیه مصطفوی به عنوان داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت 110 دقیقه طول کشید.

تیم طلوع‌مهر در آخرین مسابقه این هفته در سالن یگانگی یزد میزبان جهان بین چهارمحال بود و سه بر یک به پیروزی رسید و دومین برد خود را جشن گرفت.

نماینده چهارمحال در ست دوم این دیدار 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 10 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

فائزه جعفری و شهناز برادران مهاجری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که 103 دقیقه طول کشید.

هدیه صابری و معصومه ابراهیم‌زاده نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز