خبرگزاری کار ایران

کی‌روش: بازی به بازی پیش می‌رویم / باید مقابل آمریکا و ولز امتیاز لازم را کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۲۶۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش قصد دارد با کسب امتیاز مقابل ولز و آمریکا برای صعود به مرحله بعد تلاش کند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌‌روش در نشست خبری خود پیرامون اینکه برای سومین بار در جام جهانی  روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند و همچنین سابقه حضورش در منچستر یونایتد چقدر روی بازی مقابل انگلیس تاثیر می‌گذارد، اظهار داشت: هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم. هر بازی که در پیش داریم سعی می‌کنیم در آن برنده شویم. رویداد خوبی برای هواداران خودمان به وجود بیاوریم. می دانیم که سه بازی در پیش داریم که سخت است. اما یکبار دیگر چیزی که انتظار داریم مقابل آمریکا و ولز امتیاز کافی را بدست بیاریم تا به دور بعد صعود کنیم این آرزوی ما است.

او ادامه داد: می خواهیم اطمینان خاطر داشته باشیم که برای صعود بازی می کنیم. همه این نیاز و خواسته را در تیم داشته باشیم.

وی درباره تیم ملی انگلیس تصریح کرد: چه بگویم که مردم درباره انگلستان ندانند؟ و کاری که انجام دادیم به ما نشان داده که کاندیدای جدی است که بخواهیم شکست بدهیم. کاندیدایی هست که بایستی با آن روبرو بشویم. استعدادهای بسیار زیادی در آنجا حضور دارد و مربی آنها بازیکنانش را به خوبی می شناسند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه بازی مقابل تیم ملی انگلیس می تواند خاطره انگیز باشد، عنوان کرد:  مهمترین بازی زندگی ما هست. این فرصت فوق العاده ای است که برای ما که در این تورنمنت شرکت داشته باشیم. مقابل تیم انگلیس زندگی کنیم. فرصت بی نظیری است که مقابل انگلستان بازی کنیم چون بعید است که در تقویم بتوانیم مقابل آنها بازی کنیم. برای من و بازیکنان این فرصت خوبی است که مقابل انگلیس بازی کنیم. بازیکنان از زمان کودکی خودشان به فوتبال انگلستان نگاه می‌کردند. فردا فرصت داشته باشند که مقابل آنها بازی کنند واقعا این مانند یک خواب می‌ماند. خیلی مفتخر و هیجان زده هستم. امیدواریم در اولین مسابقه خودمان را نشان بدهیم و نمایش خوب داشته باشیم. امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم. در ضمن از شما بابت طول دوران کاری ام گفتید خیلی ممنون هستم.

کی‌روش در پاسخ به اینکه چه نظری درباره بازی فردا دارد چرا که همه چیز از نشست خبری شروع می شود، گفت: در بازی بزرگ مشکل است که نتیجه بگیرید. مهمترین چیز این است که حد لازمی از آمادگی را داشته باشید. همچنین تمرکز در خلال 90 دقیقه به ما کمک می کند. چرا که ما با یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی روبرو می شویم.در هر لحظه ای از بازی بایستی راه حل داشته باشیم و از فرصت ها استفاده کنیم. برخورد مخاطره آمیز اگر در بازی نداشته باشیم شاید به نتیجه ای که می خواهیم برسیم. مطمئنم مربیان انگلیسی اطلاعات بازیکنان ایرانی دارند. اما همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز