خبرگزاری کار ایران

زمان مناسبی برای ورود به حواشی نیست

همدانی: اگر 10 بار با انگلیس بازی کنیم شاید یک بار برنده شویم/ حیف که ابراهیمی مصدوم شد/ آرژانتین قهرمان جام جهانی می‌‎شود/ کریمی انتخاب کی‌روش است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۲۰

عضو تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 می‌گوید اگر 10 مرتبه با انگلیس بازی کنیم شاید یک مرتبه برنده شویم امیدواریم آن یک بار در جام جهانی 2022 قطر باشد.

ستار همدانی در گفتگو با ایلنا، پیرامون اعلام لیست 25 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 اظهار داشت: به هر حال کی‌روش انتخابش را انجام داد و امیدوارم تیم سربلند باشد. بیشتر بازیکنان تجربه بالایی دارند و 2 دوره در جام جهانی حضور داشتند. از نظر تجربه، سطح تیم خیلی بالا است. برای حضور در جام جهانی تیم‌ها نیازمند کمترین تجربه هستند. پیش از کی‌روش تیم ملی مشکلاتی داشت که با درایت او این موضوعات حل شد. 

وی درباره اعلام لیست 25 نفره و وجود یک جالی خالی تصریح کرد: اینکه یک جالی خالی باقی مانده شاید آقای کی‌روش تصمیم خاصی دارد مثلاً این جای خالی را به امید ابراهیمی مصدوم اختصاص بدهد. اما اگر قرار باشد آن جا خالی بماند بهتر است که یک بازیکن جوان و آینده دار حداقل در لیست حضور داشته باشد،‌ که برای آینده تیم ملی موثر واقع شود. 

عضو تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه درباره مصدومیت امید ابراهیمی گفت: حیف که امید ابراهیمی مصدوم شد. او واقعاً می‌توانست به تیم کمک زیادی انجام بدهد. البته بقیه هافبک دفاعی‌های حاضر در لیست هم خوب هستند و مشکل کی‌روش را ؛ اما امید از نظر من چیز دیگری بود. 

همدانی در پاسخ به این سوال که چرا علی کریمی با وجود مصدومیت‌های متوالی و دقایق کم بازی در کایسری اسپور به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است، گفت: جام جهانی اساساً جای با تجربه‌ها و نماد فوتبال جهان است. کی‌روش بر اساس استراتژی خودش نفراتش را معرفی کرده است حتماً این بازیکن به کار کی‌روش میآید و به او نیاز دارد که دعوتش کرده است. من آرزو می‌کنم تیم ملی موفق باشد و در حال حاضر زمان مناسبی برای ورود به مسائل حاشیه‌ای نیست. 

وی پیرامون اینکه آیا تیم ملی شانس صعود از گروه B جام جهانی 2022 را دارد، گفت: انسان همیشه باید امیدوار باشد و ناامیدی خوب نیست. ما ایرانی‌ها کارهایی انجام می‌دهیم که در مخیله کسی نمی‌گنجد؛ اما باید قبول کنیم که از نظر سخت‌افزاری و نرم افزاری فوتبال ما با رقبا قابل قیاس نیست.  شاید اگر ما 10 مرتبه با انگلیس بازی کنیم یک مرتبه برنده شویم! امیدوارم آن یک بار در همین جام جهانی اتفاق بیفتد. 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص پیش‌بینی‌اش از قهرمان جام جهانی 2022 قطر گفت:  پیش‌بینی در حال حاضر شاید زیاد جالب نباشد. به این دلیل که باید تیم‌ها در هفته اول مشاهده کنیم اما احساس کلی من این است که آرژانتین در این دوره شانس موفقیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز