خبرگزاری کار ایران

کدام تیم‌ها در مرحله گروهی جام جهانی صدرنشین می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۳۵۸

رسانه بلچرریپورت شانس صعود تیم‌ها به عنوان صدرنشین در دور گروهی رقابت‌های جام‌جهانی قطر را تخمین زده است.

به گزارش ایلنا، سوت شروع جام‌جهانی، چند روز دیگر در قطر به صدا در خواهد آمد و هیجان به اوج خود خواهد رسید. در این گزارش به این پرداخته‌ایم که کدام تیم شانس صدرنشین شدن بیشتری در گروه خود دارد و باید منتظر چه چیزی باشیم.

گروه A: قطر - هلند - اکوادور - سنگال

قطر: بزرگترین ناشناخته جام، بدون شک تیم میزبان است. قطر بدون مقدماتی به جام‌جهانی رسید و تمام بازیکنان دعوتی تیم ملی قطر، بازیکنان بومی هستند.

هلند: بعد از یک دوره غیبت، هلند به جام طلایی بازگشته است. آنها در انتخابی جام‌جهانی عملکرد خوبی داشته‌اند و باید به آنها شانس صعود زیادی داد.

اکوادور: نماینده‌ای دیگر برای قاره آمریکا‌جنوبی، که به نسبت دیگر نمایندگان این قاره، عملکرد خوبی در آمار کلی نداشته؛ اما با این حال در قطر حضور دارد. اکوادور در انتخابی جام‌جهانی، 19بار دروازه خود را باز شده دید.

سنگال: تیمی که به عنوان قهرمان افریقا و یکی از شانس‌های شگفتی جام حساب می‌شود. این کشور اما کلیدی‌ترین بازیکن خود را در آستانه جام‌جهانی مصدوم شده دید و بدون سادیو مانه، ستاره اصلی خود، معادلات در قطر ممکن است پیچیده شود.

با همه این تفاسیر، روی کاغذ برنده این گروه، تیم ملی هلند می‌تواند باشد.

گروه B: انگلیس - ایران - آمریکا - ولز

انگلیس: بزرگترین نام در این گروه. نایب قهرمان یورو و چهارم جام‌جهانی روسیه، به دنبال بهتر کردن نتیجه خود است و برای قهرمانی به قطر می‌آید. آنها بدون شکست به جام‌جهانی رسیده‌اند.

ایران: تیمی که در مقدماتی جام‌جهانی، تنها چهار گل خورده در کارنامه می‌بیند و مهاجم آماده این روزهای پورتو، مهدی طارمی در ترکیب آن‌ها حضور دارد.

آمریکا: تلاش برای رسیدن به جام بازهم موفق بود و امریکا به عنوان یکی از جوان‌ترین تیم‌های جام به قطر سفر کرده است.

ولز: تیم اژدها بعد از چند دهه تجربه بازی در جام‌جهانی را خواهد داشت و انگیزه‌های این کشور بسیار بالاست.

برنده احتمالی این گروه، تیم ملی انگلیس.

گروه C: آرژانتین - مکزیک - لهستان - عربستان

آرژانتین: تیم ملی آرژانتین به عنوان قهرمان قاره آمریکاجنوبی به این مسابقات آمده و با حضور ستارگانی چون، لئو مسی، لاتارو مارتینز و دیبالا، امیدوار است تا در آخرین جام‌جهانی کاپیتان خود، لئو مسی، جام قهرمانی را در قطر کسب کند.

لهستان: تیمی که در سه جام‌جهانی قبلی که حضور داشته از دور گروهی صعود نکرده است.

مکزیک: تیم ملی مکزیک آمار بسیار خوبی در حضورهای خود در ادوار جام‌جهانی دارد و در هفت دوره گذشته که حاضر بوده، موفق به صعود از گروه خود شده است.

عربستان: تیمی که احتمال دارد در این گروه چهارم شود، ولی نباید شرایط صعود این کشور و سرمربی و تیم خوبی که در اختیار دارند را نادیده گرفت.

اگر به صورت آماری نگاه کنیم، به احتمال زیاد، مکزیک و آرژانتین از این گروه صعود کنند و آرژانتین برنده گروه شود.

گروه D: فرانسه - دانمارک - تونس - استرالیا

گروهی که در آن مدافع عنوان قهرمانی حضور دارد.

فرانسه: اگر به طلسم قرمانان ادوار قبل دچار نشود، می‌تواند صعود راحتی از این گروه را تجربه کند.

کمابیش تکلیف این گروه مشخص است و فرانسه به عنوان برنده و پشت سر آن دانمارک به عنوان تیم دوم، به احتمال زیاد صعود خواهند کرد.

گروه E: اسپانیا - آلمان - ژاپن - کاستاریکا

می‌توان به این گروه لقب گروه مرگ داد.

آلمان: بعد از افتضاح به بار آمده در روسیه، آلمان‌ها امیدوارند تا با جبران آن اشتباهات، در این گروه عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و بتواند با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه، سرمربی با انگیزه و خوش تاکتیک، در جام پیشروی کند.

اسپانیا: لاروخا بعد از حواشی که در جام‌جهانی قبلی داشت، این بار بدون هیچ حاشیه بزرگی پای به جام گذاشته است. تنها نقطه ضعف تیم انریکه، خط دفاعی است که در آن، تنها آلبا بالای 45بازی ملی در کارنامه دارد.

ژاپن: تیمی که می‌تواند گربه سیاه رقبا در این گروه شود و معادلات را پیچیده کند.

برنده احتمالی این گروه، آلمان خواهد بود.

گروه F: بلژیک - کرواسی - کانادا - مراکش

فینالیست دوره قبل و تیم سوم 2018 در این گروه حضور دارند.

بلژیک: بعد از عملکرد خیره کننده در جام‌جهانی روسیه و کسب عنوان سومی، این آخرین جام‌جهانی نسل طلایی بلژیک خواهد بود و باید دید تا کجا پیش خواهند رفت.

کرواسی: نایب قهرمان جام قبلی، امیدوار به تکرار درخشش است. کرواسی هم مانند بلژیک، آخرین حضور تعداد زیادی از بازیکنان نسل طلایی خود را در قطر خواهد دید.

مراکش: تیمی که اگر دست کم گرفته شود، می‌تواند حسابی برای تیم‌های دیگر دردسر ساز شود.

کانادا: با داشتن چند ستاره، بعد از چندین دهه به جام‌جهانی برگشته‌اند و امیدوارند که بتوانند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند.

برنده احتمالی این گروه، بلژیک خواهد بود.

گروه G: برزیل - سوئیس - صربستان - کامرون

برزیل: با ستاره‌های بی‌شمار، یکی از اصلی‌ترین بخت‌های قهرمانی است. بعد از شکست در فینال کوپا مقابل آرژانتین، انگیزه‌های برزیل برای ششمین قهرمانی در جام‌جهانی بسیار زیاد است. این جام می‌تواند آخرین حضور بازیکنانی مثل نیمار در جام‌جهانی باشد.

صربستان: تیمی که بسیار کم به آن پرداخته شده است و با بازیکنانی مثل ولاهوویچ و تادیچ، می‌تواند تهدید جدی برای هر تیمی باشد که آن‌ها را دست کم بگیرد.

برنده احتمالی این گروه، برزیل خواهد بود.

گروه G: پرتغال - اروگوئه - کره جنوبی - غنا

اروگوئه: با ثبات‌ترین تیم حاضر در این گروه، نماینده امریکاجنوبی است. اروگوئه در سه حضور قبلی خود، موفق به صعود از مرحله گروهی شده است و امیدوار است تا در قطر این آمار را بهبود بخشد.

پرتغال: آخرین جام‌جهانی یک فوق ستاره دیگر. این احتمال خیلی زیاد، آخرین جام‌جهانی کاپیتان پرتغالی‌ها، کریستیانو رونالدو خواهد بود. انگیزه‌ها برای پیشروی در جام در برزیل اروپا، بسیار زیاد است.

غنا: بازی حساس و با رنگ و بوی انتقام مقابل اروگوئه در پیش دارند و می‌توانند تیم دردسر سازی باشند.

کره جنوبی: بعد از امضا حکم حذف آلمان‌ها در روسیه، کره نشان داده که می‌تواند گربه سیاه بسیار خطرناکی باشد.

برنده احتمالی این گروه، اروگوئه خواهد بود و دیگر تیم صعود کننده، پرتغال.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز