خبرگزاری کار ایران

آشنایی با جوان ترین و مسن ترین بازیکنان جام جهانی قطر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۳۴۱

لیگ برتر انگلیس بیشترین نماینده را در مسابقات جام جهانی قطر دارد.

به گزارش ایلنا، احتمالا جام جهانی 2022 بی نظیرترین جام جهانی در تاریخ خواهد بود. این بازی بین نوامبر و دسامبر برای اولین بار در زمستان برگزار می‌شود.

این مسابقات به گران ترین تورنمنت تاریخ تبدیل خواهد شد، زیرا قطر نزدیک به 200 میلیارد دلار برای میزبانی آن سرمایه گذاری کرده است.

دولت این کشور به دلیل نحوه اخذ میزبانی مسابقات، مرگ کارگران و نقض حقوق بشر مورد توجه قرار گرفته است.

در همین حال، اکثر ستاره‌های بزرگ فوتبال در آنجا حضور خواهند داشت و لیگ برتر انگلیس بر این دوره از رقابت‌ها تسلط خواهد داشت.

کدام لیگ بیشترین بازیکن را در جام جهانی 2022 قطر دارد؟

لیگ برتر لیگی است که با 134 شرکت کننده بیشترین نماینده را در این جام جهانی خواهد داشت. منچسترسیتی 16 بازیکن در این مسابقات خواهد داشت و پس از آن منچستریونایتد (14 بازیکن) رقیب خود را دنبال می‌کند.

لالیگا سانتاندر با 84 بازیکن به جام جهانی کمک خواهد کرد که بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب با 16 و 13 بازیکن در جام جهانی حضور دارند. با این حال تیم‌هایی هستند که هیچ بازیکنی در مسابقات ندارند مانند خیرونا و الچه.

این در حالی است که تمامی تیم‌های لیگ برتری هر کدام حداقل یک نماینده در مسابقات دارند.

بوندسلیگا با 73 بازیکن به قطر در رده سوم قرار دارد و بایرن مونیخ با 17 بازیکن بیشترین نماینده را در این لیگ دارد.

پس از لیگ آلمان، سری آ (66) و لیگ فرانسه (52) حضور دارند و لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا با 35 بازیکن دارای بیشترین نماینده بین لیگ‌های غیر اروپایی است.

آشنایی با جوان ترین و مسن ترین بازیکنان جام جهانی قطر

مسن ترین و جوان ترین بازیکنان جام جهانی چه کسانی هستند؟

آلفردو تالاورا، دروازه بان مکزیکی، مسن ترین بازیکن تورنمنت است، زیرا او در 18 سپتامبر 40 ساله شد. از سوی دیگر، یوسوفا موکوکو 18 ساله، جوان ترین بازیکن در قطر خواهد بود.

مسن ترین و جوان ترین بازیکنان لیگ برتر و لالیگا در جام جهانی چه کسانی هستند؟

گاوی، هافبک بارسلونا در سن 18 سالگی، جوان ترین نماینده لالیگا در جام جهانی خواهد بود و لوکا مودریچ 37 ساله از رئال مادرید مسن ترین نماینده لالیگا خواهد بود.

فاکوندو پلیستری از منچستریونایتد (20 ساله) جوانترین بازیکنان لیگ برتر در این مسابقات خواهد بود و تیاگو سیلوا، مدافع میانی برزیل با 38 سال مسن ترین بازیکنی است که دعوت شده است.

فقط ایران 26 بازیکن ندارد

ایران تنها تیمی است که تمام 26 جایگاه موجود را پر نکرده و کارلوس کی روش یک لیست 25 نفره را معرفی کرد.

در همین حال، تونس و سوئیس تنها تیم هایی بودند که چهار دروازه‌بان را انتخاب کردند، در حالی که دانمارک تنها دو دروازه بان و 24 بازیکن خارج از دروازه به قطر برده است.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز