خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ پورعسگری: شرمنده مردم شدیم/ اشفیا: شکست بازیکنان سخت‌کوش ایران دشوار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۹۶

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران سه گفت: باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم اما شرمنده تک تک مردم شدیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در سومین دیدار حذفی مسابقات قهرمانی مردان آسیا تیم‌های اندونزی یک (محمد اشفیا – کاندرا رچماوان) و ایران سه (سینا شوکتی – عباس پورعسگری) به مصاف هم رفتند و در این دیدار علی رغم تلاش ملی‌پوشان، اندونزی دو بر صفر به پیروزی رسیده و به مرحله بعد صعود کرد.

عباس پورعسگری پس از واگذاری نتیجه برابر حریف اظهار کرد: به سخت ترین قرعه خوردیم. تیم اندونزی یک بسیار قوی است نائب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد. مسابقه را بد شروع کردیم به ویژه خودم که نتوانستم خوب بازی کنم. در ست دوم رفته رفته بهتر شدیم تا پوئن‌های بالا که متاسفانه مسابقه را واگذار کردیم. از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم و شرمنده تک تکشان هستم.

وی افزود: بعد از بازی با استرالیا به دلیل یکی از پرش‌هایی که داشتم، دچار آسیب از ناحیه کمر شدم. این موضوع را جدی نگرفتم و در مسابقه با عمان این درد بیشتر شد و دکتر ابارشی بسیار کمک کرد تا بتوانم به مسابقات برسم. باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم اما شرمنده تک تک مردم شدیم.

محمد اشفیا بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی اندونزی یک هم پس از این پیروزی گفت: امروز بازی سختی بود و تیم ایران خیلی خوب بازی کرد.

وی افزود: بازیکنان تیم ایران خیلی سخت‌کوش بازی کردند اما در نهایت تیم ما پیروز مسابقه شد. در رقابت بعدی حریف ما قطر یا استرالیا خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز