خبرگزاری کار ایران

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛

آقاجانی: هر دیدار مراحل حذفی برایمان حکم فینال دارد/ کلانگ: فشار زیادی به ما تحمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۹۴۲

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو گفت: تیم‌ها با تمام قوا به مسابقات قهرمانی آسیا آمدند و در تورنمنت‌های مختلفی پیش این حضور داشته‌اند به همین دلیل از این پس هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و خوب بازی می‌کنیم تا موفق شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یکی از مسابقات طولانی روز سوم مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی، دیدار تیم‌های ایران دو (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) و تایلند یک (سورین جونگ کلانگ – بانلو ناکپراک هنگ) بود که سه ست ادامه یافت و ملی‌پوشان کشورمان دو بر یک حریف را شکست دادند.

علیرضا آقاجانی پس از کسب این پیروزی درباره عملکردشان در ست اول و واگذاری نتیجه اظهار کرد: در ست اول نتوانستیم برنامه‌ریزی‌ای که روی توپ‌گیری و دفاع داشتیم، به خوبی اجرا کنیم اما خداراشکر با تجربه بهمن سالمی در ست دو و سه به بازی برگشتیم. تایلند یک تیم خوبی است که در تور قبلی در آسیا جزء چهار تیم برتر شده است.

وی افزود: در ست دوم توانستیم به مسابقه برگردیم و قوی‌تر از همیشه این تیم را شکست دهیم. آمادگی جسمی من و سالمی خوب است و ان شاءالله در مراحل بالاتر کم اشتباه‌تر بازی می‌کنیم تا به اهدافی که برنامه ریزی کردیم، دست یابیم.

آقاجانی در خصوص دلیل اشتباهاتشان توضیح داد: طبیعی است که من و سالمی دو یار جدید هستیم و یک ماه است با یکدیگر هم تیم شده‌ایم. خداراشکر مرحله به مرحله کم اشتباه‌تر ظاهر می‌شویم. اشتباه وجود دارد چون هنوز به هماهنگی لازم نرسیدیم اما این مسابقات و تور آزاد باعث هماهنگی بیشتر ما شده و مطمئنا یکی از بهترین نتایج را در این مسابقات کسب می کنیم.

وی ادامه داد: تیم‌ها با تمام قوا به مسابقات قهرمانی آسیا آمدند و در تورنمنت‌های مختلفی پیش این حضور داشته‌اند به همین دلیل از این پس هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و خوب بازی می‌کنیم تا موفق شویم.

سورین جونگ کلانگ بازیکن تایلند یک هم درباره شکست و عدم صعود به مرحله بعد عنوان کرد: در ست دوم با توجه به فشاری که در ست اول به ما وارد شده بود و گرمای شدید هوا دمای بدن من بالا رفت اما سعی کردم بهترین عملکرد خودم را ارائه دهم.

وی افزود: اشتباهات زیادی داشتیم و فشار زیادی به ما تحمیل شد. سعی می‌کنیم از اشتباهاتی که در این تورنمنت داشتیم درس بگیریم و آن‌ها را اصلاح کنیم تا عملکرد بهتری در تورنمت‌های بعدی داشته باشیم.

این بازیکن تایلندی در پایان در مورد میزبانی ایران گفت: همه چیز در ایران عالی است و واقعا جای خوشحالی دارد که تماشاگران بسیاری برای دیدن این مسابقات به زمین می‌آیند. همه چیز از جمله برگزاری مسابقات عالی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز