خبرگزاری کار ایران

این تعطیلی به ضرر استقلال است

آتیلاحجازی: ساپینتو در استقلال به دنبال کسب عنوان‌های دیگر قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۲۸

پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم ریکاردو ساپینتو با ارائه یک بازی منظم و حساب شده عنوان قهرمانی در سوپرجام را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم ریکاردو ساپینتو با ارائه یک بازی منظم و حساب شده عنوان قهرمانی در سوپرجام را به دست آورد و این تیم می‌تواند به همراه این سرمربی عناوین بیشتری هم به دست بیاورد.

بازی استقلال و نساجی چطور بود؟

استقلال مقابل نساجی بسیار منطقی و حساب شده بازی کرد و توانست قهرمان سوپر جام شود. در چنین مسابقاتی که به صورت تک بازی برگزار می‌شود همیشه شاهد شگفتی بوده‌ایم، اما استقلال به حریف خوبش آنچنان فرصت عرض اندام نداد. استقلال در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و در ابتدای نیمه دوم ارسلان مطهری مهاجم خوب تیم که با صلاحدید ساپینتو از ابتدای بازی به میدان رفته بود، گل قهرمانی را به ثمر رساند.

ریکاردو ساپینتو هم اولین جام قهرمانی را به دست آورد؟

به طور حتم ساپینتو در استقلال به دنبال کسب عنوان‌های دیگر قهرمانی است و قطعاً کسب قهرمانی در سوپرجام به بازیکنان و ساپینتو روحیه مضاعف خواهد داد. امیدوارم بعد از کسب نخستین جام، افتخارات این مربی خارجی ادامه دار باشد و با انگیزه دوچندان بعد از جام جهانی وارد مسابقات لیگ برتر شوند تا در این رقابت‌ها هم قهرمان شوند.

شیوه پیروزی استقلال در مسابقات مورد انتقاد قرار دارد؟

در هر بازی مهم کسب پیروزی است که استقلال با حفظ نتیجه به هدف خودش دست پیدا می‌کند. استقلال در دیدار سوپر جام از ابتدا موقعیت‌های زیادی داشت و حتی بعد از گل هم برای رسیدن به گل بعدی برنامه‌ها و فرصت‌های خوبی مهیا کرد، اما تیم نساجی با خوش شانسی و تجربه دروازه‌بانش نگذاشت تا استقلال گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. استقلال از ابتدای فصل جدید لیگ برتر با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو روند رو به رشدی داشته است و در بازی‌های اخیر هم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد. استقلال باید همین روند را تا انتهای فصل لیگ برتر حفظ کند تا بتواند قهرمانی دیگری به دست بیاورد.

تعطیلی بلند مدت لیگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مسابقات لیگ برتر به هفته یازدهم رسیده بود و بازی‌ها جذاب‌تر از ابتدای فصل دنبال می‌شد. این وقفه باعث می‌شود تا روند تیم‌های با برنامه متوقف شود. تیم‌های صدرنشین همچون استقلال برای ادامه مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی به جلو حرکت می‌کردند؛ این تعطیلی به ضرر تمام تیم‌ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز