خبرگزاری کار ایران

سالاری: از خودم راضی نیستم و امیدوارم در ادامه بهتر باشم/ با آنالیز خوب تارتار توانستیم نفت مسجد سلیمان را پر گل ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۷۴

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

بهمن سالاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرگل ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مستحق این برد پرگل بودیم. تیم ما در هفته‌های گذشته نتایجی که شایسته‌اش بود را کسب نکرد و بدشانسی‌های زیادی آوردیم و برخی بازی‌ها هم اشتباهات داوری باعث شد متضرر شویم ولی خدا را شکر در این بازی مزد زحماتمان را گرفتیم. تیم نفت هم تیم خوبی بود و سعی داشت به بازی برگردد و همین باعث می‌شد گل‌های بعدی را هم بخورد و اصلاً ضد فوتبال بازی نکردند.

وی در ادامه گفت: مهدی تارتار هر بازی پلن مخصوص به آن بازی را دارد و خیلی خوب در این بازی حریف را آنالیز کرده بود و نقاط ضعف و قوت این تیم را به ما گوشزد کرده بود و با یک تغییر تاکتیک خیلی خوب توانستیم برتری خودمان را به حریف دیکته کنیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد عملکرد کلی تیم توضیح داد: همانطور که گفتم ما تا کنون به حقمان در زمین نرسیدیم و اگر بدشانسی و اشتباهات داوری نبود می‌توانستیم در بین 4 تیم بالای جدول باشیم. بازی های ما مقابل استقلال، گل گهر و... را ببینید به حرف من می‌رسید که حق‌مان بیشتر از این بود.

سالاری در مورد عملکرد خودش هم عنوان کرد: از عملکرد خودم راضی نیستم و باید بهتر می‌بودم ولی هر بار وارد زمین شدم سعی کردم برای ذوب آهن مفید باشم و خوشحالم در این برد هم نقشی داشتم و توانستم گلزنی کنم و امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری از خودم ارائه دهم.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر هم گفت: فکر می‌کنم این تعطیلات هم به ضرر ماست و هم به سود ما. تیم ما با یک برد خوب به تعطیلات رفتیم و اگر بازی ها ادامه پیدا می‌کرد این برد روی بقیه بازی‌ها هم تاثیرگذار بود و با شرایط روحی خوب به مصاف حریفان می‌رفتیم و از سوی دیگر این فرصتی است که نقاط ضعف خودمان را با برنامه ریزی کادرفنی برطرف کنیم و امیدوارم در شرایط خوبی به مسابقات برگردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز