خبرگزاری کار ایران

عیدی: بازیکنان بعد از گل به زارع اشاره کردند و مورد خاصی نبود/ با برد فولاد از منطقه خطر دور می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۰۵

بازیکن تیم فوتبال ملوان در خصوص واکنش بازیکنان بعد از صحنه گلزنی سپیدپوشان مقابل تراکتور و واکنش بازگیر به بازیکنانی که در این حرکت شرکت نکردند، توضیحاتی ارائه داد.

مجید عیدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی ملوان و تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: با وجود اینکه بازی خارج از خانه بود؛ اما دنبال 3 امتیاز مسابقه بودیم. البته تراکتور هم موقعیت‌های خوبی داشت و طبیعی بود که در خانه دنبال برد باشد. هر دو تیم موقعیت گلزنی زیاد داشتیم، منتهی تلاش دو تیم به تساوی و یک امتیاز رسید. برای ما  که خارج از خانه بازی کردیم یک امتیاز بد نیست. 

وی در خصوص واکنش بعد از گل بازیکنان ملوان و صحبت‌های بازگیر با افرادی که دورتر بودند،  افزود: بعد از گلزنی بازیکنان جمع شدند و رو به آقا مازیار(زارع) که به دلیل مسائل بازی قبلی روی سکو بود، اشاره کردند و در واقع این گل را تقدیم ایشان کردند. چند بازیکن که فاصله دورتری داشتند، بازگیر به آنها اشاره کردند که نزدیک شوند ولی به دلیل فاصله و دوری متوجه نشدند. بنابراین مورد خاصی نبود. تیم ما هر بازی نمایش خوبی به نمایش می‌گذارد، اما در چندین مسابقه نتیجه لازم را نگرفتیم و تحت فشار بودیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره بازی معوقه با فولاد خوزستان، گفت: فولاد از نظر ساختاری و نرم افزاری، شرایط بسیار خوبی دارد و در هفته‌های اخیر هم شرایط خوبی نداشته است. تیم ما انگیزه زیادی دارد در بازی خانگی با 3 امتیاز از زمین خارج شود. 

عیدی با اشاره به کامبک ملوان مقابل تراکتور آن هم در تبریز که نشانگر شرایط متفاوت سپیدپوشان خزر نسبت به هفته‌های اول است، تصریح کرد: تیم ما جوان است و در هفته‌های سوم و چهارم که شرایط مشابه پیش آمد گفتیم، هر چقدر جلوتر برویم، پخته‌تر بازی می‌کنیم. دوستان و مربیان فوتبالی که بازی تیم را دیده‌اند، انسجام و تلاش ما اشاره دارند. مطمئن باشید مقابل فولاد به دنبال 3 امتیاز هستیم تا دست پُر به تعطیلات برویم و از منطقه خطر دور شویم. دوست داریم در این شرایط، حال دل طرفدارانمان را با فوتبال خوب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز