خبرگزاری کار ایران

عیدی: امیدوارم کیفیت چمن دستگردی خوب باشد/ به بزرگی نام پرسپولیس کاری نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۱۶

بازیکن تیم فوتبال ملوان معتقد است نام پرسپولیس یا استقلال و دیگر تیم‌ها اهمیتی ندارند آنها هفته به هفته پیش می‌روند و بازی خودشان را ارائه می‌کنند.

مجید عیدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی ملوان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: ما با هدف برد در زمین حاضر شده بودیم و خداراشکر که در این بازی برنده شدیم. می‌توانستیم زودتر اولین برد لیگ برتری مان را تجربه کنیم اما شرایط جوری پیش رفت که اینطور نشد. در این نیمه اول این بازی طوری ظاهر شدیم که شانس پیروزی ما خیلی بالا رفت. وقتی دو گل به ثمر رسید، طبیعی بود که صنعت نفت هم هجومی ظاهر شود. به هر حال آنها بازیکنان با تجربه زیادی دارند. 

وی افزود: ما در مورد زمین چمن ورزشگاه قایقران انزلی به مسئولان باشگاه و مازیار زارع نگرانی‌مان را اعلام کردیم.  طبیعتاً هر چقدر کیفیت زمین چمن بهتر باشد، ما شرایط ارائه بازی بهتری داریم. چون تاکتیک تیم ما طوری است که بازی روی زمین ارائه می‌کنیم. در مورد ورزشگاه دستگردی هم ابتدای فصل کیفیت خوبی داشت الان اطلاع ندارم شرایط چگونه است. قطعاً کیفیت زمین در بازی ما تاثیر دارد و امیدوارم وضعیت خوبی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره تقابل با تیم هوادار و انگیزه بازیکنان تیمش برای تقابل با پرسپولیس در هفته آتی گفت: هوادار 3 امتیاز از ما بیشتر دارد. قطعاً دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز در این مسابقه حاضر می‌شوند. آنها مقابل مس کرمان در بازی خارج از خانه برنده شدند و روحیه خوبی دارند. درباره بازی پرسپولیس هم ما هفته به هفته پیش می‌رویم و خیلی به نام تیم‌ها یا اینکه استقلال و پرسپولیس کاری نداریم و بازی خودمان را ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز