خبرگزاری کار ایران

بازگیر: مجبورم مقابل رفیق و بچه محلم گلزنی کنم/ خاطره زارع روی روحیه ملوان تاثیر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۱۲

بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید با وجود رفاقت و ارتباطی که با بیرانوند دارد، ناچار است مقابل او گلزنی کند.

سجاد بازگیر در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل ملوان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی از لحاظ جدول برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و تیم ما از انگیزه زیادی برای حضور در این مسابقه برخوردار است. بازی مقابل پرسپولیس از لذت خاصی دارد. سعی می‌کنیم بازی که ارائه می‌کنیم در شان و شخصیت تیم خودمان باشد. 

وی در پاسخ به اینکه خاطره خوب مازیار زارع از دریافت پنالتی مقابل پرسپولیس، از نظر روحی و انگیزشی چقدر به ملوان کمک می‌کند،‌ گفت: صد در صد روی انگیزه ما تاثیر می‌گذارد و خیلی کمک می‌کند. سعی می‌کنیم به عنوان شاگردان آقا مازیار زارع به نحو احسنت وظایف‌مان را انجام بدهیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این سوال که آیا گلزنی به بیرانوند سخت نیست، تصریح کرد: چند سالی است که با علیرضا بیرانوند رفاقت و دوستی دارم، بچه محل و همشهری ما هم هست و به نظرم جز بهترین گلرهای آسیا است. اما به عنوان بازیکن ملوان تمام تلاشم را می‌کنم، گلزنی کنم. 

بازگیر درباره آخرین وضعیت شرایط آب و هوایی انزلی و امکان بارندگی، تصریح کرد: امروز هوا فوق‌العاده بود و بارندگی در کار نبود. اما هوای شمال مشخص نیست و امکان بارندگی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز