خبرگزاری کار ایران

ستاری: تاکتیک پرسپولیس فقط پنالتی نیست/ داوران صحنه‌های پنجاه پنجاه را به نفع سرخابی‌ها سوت می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۹۰۹

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است با اینکه داوران صحنه‌های پنجاه پنجاه را به نفع سرخابی‌ها میگیرند اما تاکتیک شاگردان گل‌محمدی صرفاً کسب پنالتی نیست.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به پیروزی هفته پیش مقابل صنعت نفت آبادان، شرایط تیم خیلی خوب است و برای تقابل با پرسپولیس آماده هستیم. بعد از 10 یا یازده هفته تجربه تیمی مس کرمان که از جوانان و استعدادهای خوب استفاده می‌کند، بالاتر رفته است. پرسپولیس چندین سال است که شاکله تیمی و کادرفنی خود را حفظ کرده و در کورس قهرمانی و بالای جدول حضور دارند. 

وی در پاسخ به اینکه مس کرمان بیانیه‌ای با عنوان ما متخصص آزار پرستاره‌ها هستیم را منتشر کرده، آیا باعث تاثیر منفی و اشتیاق تیم حریف برای پیروزی نمی‌شود، گفت: همه تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه خاص خودشان را دارند. ضمن اینکه مقابل تیم‌های پرستاره استقلال، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان عالی عمل کردیم و نشان دادیم چقدر در این بازی‌ها انگیزه داریم.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان درباره اینکه پرسپولیس در بازیها اخیر نشان داده در کسب پنالتی موفق است و لودکیا برای استفاده از این ضربات انتظار می‌کشد، تصریح کرد: به هر حال در طول هفته کادرفنی تمام نقاط ضعف و قوت تیم حریف را آنالیز و بررسی کرده است. پرسپولیس آنقدر تیم خوبی است که فقط به یک تاکتیک و شگرد خاص تکیه نکند. البته قبول دارم که در بازی‌های سرخابی‌ها داوران صحنه‌های پنجاه پنجاه را به نفع آنها سوت می‌زنند. متاسفانه در فرهنگ فوتبال ما این مسئله نادرست جا افتاده است.  به ویژه اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. امیدواریم VAR زودتر به فوتبال ما وارد شود.

سالی که در ذوب‌آهن بودم با دعوت آقا یحیی گل محمدی به این تیم رفتیم و خاطرات خوبی داشتیم. به همین دلیل سبک کاری ایشان را خوب می‌شناسم. مانند هر مربی دیگری که در کنارش کار کردم و طبیعتاً هر بازیکنی دوست دارد توانایی‌اش را به مربیان سابقش نشان بدهد تا در سال‌های بعد شاید فرصت همکاری دوباره‌ای باشد. این موضوع فقط مختص به بازی پرسپولیس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز