خبرگزاری کار ایران

ستاری: انگیزه ما از صنعت نفت بیشتر است/ مصدومیت روی تیم تاثیرگذار شد/ فشاری روی کادرفنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۷۳

مدافع تیم فوتبال مس کرمان معتقد است ارتباط خوب مدیرعامل و کادرفنی تیم، تیم را برای کسب نتایج بهتر همدل کرده و فشاری برای تغییرات وجود ندارد.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا،‌ پیرامون تقابل مس کرمان با صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: در لیگ برتر هیچ بازی آسان نیست. این بازی 6 امتیازی است. ما برای برد به زمین مسابقه می‌رویم و قصد داریم از امتیاز میزبانی خودمان به نحو احسنت استفاده کنیم. بازیکنان ما انگیزه خیلی بیشتری دارند تا با 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند. 

وی درباره تاثیرات تغییرات کادرفنی صنعت نفت آبادان و پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان زردپوشان، افزود: در کل تغییر کادرفنی هر تیمی معمولاً محرک تیم‌ها است. پرداخت مالی روی انگیزه تیم آنها تاثیر دارد. ما تلاش می‌کنیم نسبت به صنعت نفت اختلاف امتیازمان را افزایش بدهیم و اجازه ندهیم که نسبت به تیم‌های بالاتر فاصله بیشتری ایجاد شود. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا فشاری برای تغییرات روی کادرفنی وجود دارد، گفت: فکر نمی‌کنم فشاری روی کادرفنی تیم باشد. چرا که سال گذشته با همراهی و صمیمت این کادرفنی و مدیریت باشگاه، تیم به لیگ برتر صعود کرد و رابطه خیلی خوبی بین آنها برقرار است. ضمن اینکه کهندل اعلام کرد، با تمام قوا از سرمربی تیم حمایت می‌کند و معتقد بود تیم پتانسلی زیادی دارد. 

ستاری پیرامون مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: مصدومیت بازیکنان قطعاً تاثیر خیلی زیادی روی تیم دارد. مصدومیت علی خلیلی از ناحیه ACL، مصدومیت محمد قاسمی‌نژاد و حسین دوستدار کمی برای ما سخت است. با توجه به همین غیبت بازیکنان، ناچار بعضی هم تیمی‌ها در پست غیرتخصصی به میدان می‌روند.  این مصدومیت‌ها نشات گرفته از عدم جذب بازیکنان در ابتدای فصل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز