خبرگزاری کار ایران

ستاری: چون ضربه خوردم داور مرا اخراج کرد؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۵۹

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان با انتقاد از شیوه مدیریت داور مسابقه تیمش مقابل ذوب آهن گفت: داور از هر دو طرف یک نفر را اخراج کرد تا مدیریت زمین دوباره تحت کنترلش باشد.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس کرمان و ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم برای پیروزی به زمین مسابقه آمده بودند. ما خیلی موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و نکاتی که کادرفنی گفته بودند، بچه‌ها خوب در زمین انجام دادند. امیدوارم هفته‌های بعد تیم بهتر در زمین نتیجه بگیرد. 

وی افزود: متوجه نشدم چرا اخراج شدم؟ صادق صادقی خطا کرد توپ را با دست برداشت و به تیم ما نمیداد من او را هل دادم. آقای حاج ملک داور مسابقه قصد داشت به من کارت زرد بدهد. تا اینجا مشکلی نیست. بعد صادقی به من مشت زد و داور او را اخراج کرد و  پس از بازیکن ذوب مرا هم اخراج کرد. در حالی که تصمیمش مورد دیگری بود و قصد داشت بابت هُل دادن کارت زرد بدهد. لابد من جای بدی ایستاده بودم و نباید ضربه می‌خوردم؟! با این تفسیر در دقیقه 95 من را هم باید اخراج کنید؟

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: 9 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم. روی هم 10 کارت زرد نگرفتم. در آن صحنه حرفی نزدم یا چیزی هم نگفتم که باعث اینگونه رفتار بازیکن حریف و کارت داور شود. زمین شلوغ شده و گلر ذوب آهن از دم دروازه خودشان تا زمین ما دویده و قصد درگیری داشته اما کارت زرد گرفته ولی داور به من کارت قرمز داد. شاید قصد داشت از هر دو طرف یک نفر را اخراج کند تا مدیریت زمین را دوباره کنترل کند. این زیبا نیست که برای مدیریت زمین از هر طرف دوباره مقصر باشیم. حق و عدالت باید رعایت شود نه اینکه تصمیم مصلحتی گرفته شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز