خبرگزاری کار ایران

ستاری: مس با بازیکنان جوانش انگیزه زیادی دارد/ شرایط باشگاه‌های خصوصی در ایران خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۵۹۵

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: شرایط بخش خصوصی در فوتبال ایران کمی اذیت کننده است.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا،‌ پیرامون پیوستن به مس کرمان اظهار داشت: فصل گذشته در تیم خصوصی به میدان رفتم و شرایط بخش خصوصی در فوتبال ایران کمی اذیت کننده است. البته شرایط هوادار خوب بود؛ اما مس تیم پرطرفدار و سابقه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داشته و از نظر شرایط مالی و زیرساخت‌ها هم مناسب است. با این اوصاف تصمیم گرفتم اینجا را انتخاب کنم. 

او ادامه داد:‌ فرزاد حسین‌خانی مربی جوان و با انگیزه است. در کنار اینکه بومی استان کرمان است و سال‌ها در تیم مس حضور داشته و توسط او مس بعد از چندین سال به لیگ برتر بازگشت. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به اینکه فصل گذشته در دفاع میانی به میدان می‌رفت، گفت: در تیم هوادار سیستم 3 دفاعه بود. اما در سیستم دفاع 4 نفره مدافع چپ بودم. در مورد پست بازی‌ام این فصل، بستگی به نظر کادرفنی، سیستم تیم و شرایط مسابقات دارد.

او درباره اینکه آیا جوانی بازیکنان مس امکان تاثیر روی نتایج این تیم را دارد، گفت: سال قبل هوادار هم شرایط مشابه‌ای داشت. بازیکنان جوان و بعضاً اولین فصل حضور در لیگ برتر؛ اما در نهایت توانست نتایج خوبی کسب کند و رفته رفته عملکرد تیم بهتر شد. مس با وجود جوانی بازیکنان از نظر امکانات و شرایط مالی بهتری دارد.  با این اوصاف سال اول خوش بینم شرایط بهتری رقم بخورد.

ستاری در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت چمن ورزشگاه راه آهن اکباتان بر تمرینات تیمش در تهران تاثیر منفی می گذارد، گفت: به دلیل حضور در ایفمارک خیلی تیم‌ها به تهران آمدند و کمبود زمین تمرین روبرو هستند. قطعاً مسئولان تیم در این مورد تصمیم گیرنده هستند و آنها بهترین شرایط را برای تیم در نظر می‌گیرند و دلسوز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز