خبرگزاری کار ایران

ماجرای اختلاف کریمی با باشگاه نفت/ با چراغ قوه در جستجوی مسئول شکست!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۶۷۸

فیروز کریمی که به تازگی همکاری‌اش با صنعت نفت آبادان را شروع کرده، با مدیران این باشگاه اختلاف و مشکل پیدا کرد.

به گزارش ایلنا،  در ورزش یا حوزه‌های مختلف وقتی تفکر حرفه‌ای در میان نباشد پیروزی صاحبان بسیاری دارد و برای مسئول شکست باید با چراغ قوه دنبال مسئول گشت! 

این جمله وصف حال صنعت نفت آبادان است. این تیم در بازی حساس هفته دهم مقابل مس کرمان شکست خورده و از دوئل قعرنشینان ناکام ماند. طبق آمار این تیم از 30 امتیاز ممکن (تا پایان هفته دهم) تنها 6 امتیاز کسب کرده است. عملاً شوک تغییر سرمربی برای این تیم جوابگو نبوده است چرا که کریمی در 3 مسابقه از 4 بازی اخیر تیمش با شکست مواجه بوده است. با این اوصاف دوره طلایی که در ابتدای همکاری هر مربی با باشگاهی یا سازمانی پیش می‌آید، به پایان رسید.

جالب آنکه سرمربی جدید تلاش می‌کند مسئولیت شکست را به عدم جذب یک بازیکن مدافع تقلیل دهد. اما ماجرا چیست؟

فیروز کریمی بعد از قبول هدایت صنعت نفت آبادان در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد. او نام «اسماعیل کرد» را در برنامه زنده تلویزیونی به عنوان گزینه‌های نقل و انتقالاتی‌اش نام برد. 

در همین رابطه بررسی‌ها حکایت از حضور بازیکنان جوان فاقد تجربه لیگ برتری در تمرین صنعت نفت آبادان داشت. اما سرمربی تازه وارد زردپوشان اصرار بر جذب مدافع مذکور داشت که با پاسخ منفی احمدپارو مدیرعامل صنعت نفت آبادان روبرو شد.  ایلنا این موضوع را تحت عنوان ماجرای عجیب در تمرینات صنعت نفت آبادان اطلاع رسانی کرد. ( از اینجا بخوانید.)

جالب آنکه سرمربی صنعت نفت در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت آبادان و مس کرمان اظهار داشت: «ما بازیکنی را آوردیم که یک و نیم فصل از بازی دور بود، اما سالم بود و فوق العاده توانمند، اما مسئولان باشگاه گفتند به خاطر شرایط نمی‌توانیم او را جذب کنیم و مسئولیتش با خود ما. الان بیایند و جواب مردم را بدهند. اولین بار است که می‌بینم مربی بازیکنی را تایید می‌کند، اما هیات مدیره او را جذب نمی‌کند.» 

البته سرمربی صنعت نفت آبادان که روحیه طنز زیادی دارد تنها در یک جمله بعد صحبتش را نقض کرد: «حسین کنعانی‌زادگان را هم خودم در تراکتور جذب کردم. آن زمان که یکی دو فصل دور بود و حاضر نشدند دو سه فصل با او قرار داد ببندند.»

این موضوع نشان می‌دهد صنعت نفت آبادن اولین باشگاهی نیست که با جذب یا تمدید قرارداد بازیکن مدنظر سرمربی تیم(فیروز کریمی) مخالفت کرده است!

از سوی دیگر روز شنبه(30 مهر ماه) فیروز کریمی به دفتر باشگاه نفت فراخوانده شد. هر چند گفته می‌شد کسب نتایج ضعیف دلیل این نشست بود؛ اما بعید نیست که مدیران صنعت نفت در خصوص  اختلاف عقیده پیرامون جذب اسماعیل کرد صحبت کنند. (از اینجا بخوانید.) البته کریمی فقط با باشگاه اختلاف عقیده ندارد، او 2 مربی برزیلی (بدنساز و دروازه‌بان‌های تیم) را هم نخواست و با آنها اختلاف پیدا کرده بود.

از سوی دیگر بعضی هواداران صنعت نفت قصد دارند در محل تمرین این تیم حاضر شده و بابت نتایج اخیر و کیفیت پایین برزیلی‌ها مطالبه گری کنند تا مانع از سقوط زود هنگام‌شان به لیگ دسته یک شوند. این در حالی است که بازیکنان صنعت نفت آبادان 22 درصد دریافتی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز