خبرگزاری کار ایران

انتقاد ها به رزاقی راد بابت نتایج پارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۳۵۳

در حالی که هفته نهم از رقابت های لیگ آزادگان را پشت سر گذاشته ایم، پارس جنوبی جم با ۱۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد تا کمی فشار منتقدین به عملکرد پارس شدت بگیرد.

به گزارش ایلنا، پارس جم که در این فصل یکی از مدعیان اصلی صعود به شمار می رود در شروع لیگ مقابل خیبر به تساوی بدون گل رضایت داد و هفته بعد موفق شد مس شهر بابک را شکست دهد؛ باخت سنگین در هفته سوم برابر شمس آذر شروع حواشی برای پارس بود و دو تساوی بعد از آن مقابل سایپا و چوکا حسابی تیم تحت هدایت ایمان رزاقی راد را در بحران فرو برد. اما زرد پوشان بوشهری موفق شده بودند نمایش های امیدوار کننده ای در این بازی ها داشته‌ باشند و دیدار با ون پارس تازه صعود کرده، فرصت خوبی بود که پارس با یک‌ برد خانگی از فشار خارج شود و برد مقابل دیگر تیم تازه لیگ یکی شده خلیج فارس بیشتر کمک کرد تا شاگردان رزاقی راد دوباره اعتماد به نفس لازم را به دست بیاورند. در این بین اما بودجه مصوب شده که به حد کافی برای یک تیم مدعی در اختیار پارس جم باید قرار می گرفت، به علت پروسه های پیچیده‌ و طولانی همیشگی تیم های زیر مجموعه شرکت نفت باعث شد تا دریافتی جمی ها به تعویق بیفتد و همین مسأله منجر شد تا مجددا پارس دچار چالش شود. باخت هفته هشتم مقابل آرمان گهر آن هم در ورزشگاه خانگی حسابی فشار روی سرمربی را افزایش داد و در پی آن یک باخت دیگر به استقلال خوزستان حتی شایعاتی مبنی بر برکناری وی را تا حد زیادی به واقعیت تبدیل کرد.

اما اگر منصفانه نگاه کنیم اولین باخت پارس جم در قزوین مقابل تیمی اتفاق افتاد که از همان شروع لیگ صدر جدول را رها نکرده و در دیدار های خانگی موفق شده تمام حریفان را با تعداد گل زیاد شکست دهد و خوشه طلایی و سایپا هم هرکدام ۴ گل از شمس آذر دریافت کردند. باخت بعدی پارس‌ برابر آرمان گهر بود که این روز ها در ایده آل ترین فرم خود قرار دارد و بعد از دو تساوی برابر تیم های دوم و سوم به میهمانی جم رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد. بازی هفته گذشته برابر استقلال خوزستان نیز همراه شده بود با اولین برد خانگی شاگردان پورموسوی و شاید انگیزه های بالای تیم های رقیب یکی‌ از‌ مهم ترین عوامل باخت های پارس جم باشد. البته نتیجه نگرفتن یک‌ تیم را نباید به عوامل بیرونی نسبت داد و باید مشکل را از درون مجموعه پی گیری کرد.

قطعا جوان گرایی آن هم در رأس کادر فنی تبعاتی در بر دارد. تغییر سرمربی شاید بتواند به پارس کمک کند و شاید نه اما مقایسه نتایج این تیم در فصل جاری و سال گذشته  نشان می دهد خیلی هم تیم رزاقی راد بد عمل نکرده و باید دید اعتماد مسئولین به ایمان رزاقی راد می تواند دوباره جمی ها را به جمع مدعیان اضافه کند یا چاره ای جز برکناری سرمربی جوان باقی نخواهد ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز