خبرگزاری کار ایران

ویدیو: سه تصمیم مشکوک حاج ملک علیه پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۰۰

باشگاه پیکان سه ویدیو از لحظات اثرگذار قضاوت حمید حاج ملک در دیدار مقابل هوادار تهران منتشر کرد.

 

به گزارش ایلنا، تیم‌های پیکان و هوادار تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. در این دیدار پیکان توسط ساسان حسینی در دقیقه 55 هم موفق به گلزنی شده بود اما با تصمیم کمک داور آفساید این مهاجم اعلام و گل مردود شد.

باشگاه پیکان با انتشار سه صحنه مشکوک تصمیم گیری حمید حاج ملک در این بازی به قضاوت این داور اعتراض کرد. باشگاه پیکان با انتشار این سه ویدیو نوشت: "شما قضاوت کنید... تصاویر به وضوح همه چیز را نشان می‌دهد."

*در دقیقه 25 مجتبی حقدوست بر اثر خطای مدافع هوادار داخل محوطه جریمه سرنگون شد و داور هم در سوت خود دمید. در حالی که همه به نظر پنالتی ایستادند اما آقای حاج‌ملک در کمال ناباوری خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد!

*در دقیقه 44 و قبل از گل تیم هوادار بازیکن حریف از داخل آفساید بیرون آمد و با تاثیرگذاری روی سامان فلاح مرتکب خطا شد. همان توپ وارد دروازه شد و در کمال ناباوری داور گل را قبول کرد؛ نه آفسایدی در کار بود و نه خطا  روی مدافع پیکان گرفته شد!

 

*در دقیقه 55 تیم پیکان توسط ساسان حسینی به گل دوم رسید، اما کمک داور پرچم زد و گل مردود شد. این در حالی است که در تصاویر مشخص است یار شماره 5 هوادار(اشاره به دست بازیکن) آفساید را پر کرده و گل صحیح بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز