خبرگزاری کار ایران

رضاپور: از لحاظ فنی اصلا خوب نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۴۸

مربی هوادار گفت: از بازی تیم در نیمه اول راضی نبودیم چون توقع ما از بازیکنان بالاتر از این حرف ها است.

به گزارش ایلنا، میثم رضاپور مربی تیم هوادار پس از پیروزی این تیم برابر پیکان در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد. رضاپور در آغاز صحبت هایش گفت: اول خدا را شاکریم که توانستیم در روزی‌که از لحاظ فنی بازی خوبی را شاهد نبودیم، توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. بچه های ما پتانسیل بالاتری دارند. به این دلیل می گویم از لحاظ فنی بخصوص در نیمه اول راضی نبودیم چون توقع ما از بازیکنان بالاتر از این حرفهاست.

رضاپور که به دلیل 4 کارته بودن رضا عنایتی در این نشست خبری حاضر شده بود ادامه داد: در ادامه و در نیمه دوم باز شرایط بهتر شد، با این حال دست تک تکشان را می بوسم، به آنها خسته نباشید می گویم. تا دقیقه 90 با جان و دل و با غیرت بازی کردند. امیدوارم در نیم فصل دوم که بازی های  خیلی سخت تری در پیش داریم و کسب امتیاز دشوارتر است، بتوانیم تک تک بازی ها را ببریم و بتوانیم به بالای جدول نزدیک تر شویم.

وی در مورد اینکه بعد از اخراج بازیکن پیکان، روند بازی برگشت و هوادار سوار بر بازی شد، پاسخ داد: نمی توانیم بگوییم روند بازی برگشت. با تمام احترامی که برای حریف قائلم، در روزی که خوب نبودیم، از حریف سرتر بودیم. نیمه اول که تقریبا همان یک ضدحمله ای که داشتند به گل تبدیل شد. یعنی هیچ موقعیتی را روی دروازه ما نداشتند.

مربی هوادار همچنین ادامه داد: در نیمه دوم نیز با اخراج بازیکن حریف، شرایط ما بهتر شد. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم، بجز 2 گلی که به ثمر رساندیم یک موقعیت خیلی خوب و 100 درصد گلزنی نیز داشتیم که متأسفانه نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

رضاپور درباره معین عباسیان و عملکرد خوب این بازیکن نیز گفت: خدا را شکر وضعیت عباسیان خوب است و امیدوارم که روز به روز بهتر شود. البته تمام بچه هایمان خوب هستند و از آنها نیز تشکر کردم. چون پتانسیل خیلی بالا، شخصیت خیلی خوب و شرافت کاری دارند، امیدوارم در ادامه بتوانیم همینطور با تمام قوا پیش برویم و در بالای جدول باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز