خبرگزاری کار ایران

حسینی: امیدوارم عوامل بیرونی در نتیجه بازی فردا تاثیر نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۱۹

سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از این تعطیلات و شروع مجدد مسابقات همه تیم ها کار خیلی سختی دارند و فکر میکنم که بازی ها خیلی سخت و نفسگیر باشد. با توجه به اینکه تمام تیم ها نمی خواهند موقعیت خود را در جدول از دست بدهند فکر می کنم بازی ها خیلی سخت باشد. امیدوارم بازی فردا یک مسابقه خوب باشد و جوانمردانه و فِیر باشد و تیمی که بهتر بازی کند و عوامل بیرونی در آن تاثیر نداشته باشد، تیمی که حقش است به حقش برسد.

حسینی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: سوال خیلی سختی پرسیدید! ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم اما وضعیت‌شان صد در صد مشخص نشده است. فکر نمی‌کنم محروم داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان درمورد اینکه تغییرات مدیریتی در باشگاه روی مسائل فنی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: فعلا که اثر خاصی روی ما نداشته و کارمان را دنبال می‌‎کنیم. پیکان یک تیم بدون حاشیه است و معمولا بعد از تغییر مدیریت راه خودش را رفته است و فکر نمی‌کنم تغییر چندانی داشته باشد. ما کار خودمان را انجام می دهیم و امیدواریم مانند همیشه از حمایت مدیران برخوردار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز