خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون خبر داد: نکونام در تیم ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۰۷۴

رییس فدراسیون فوتبال از نظر مثبت جواد نکونام برای همکاری با تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا، از زمان حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، نام کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد. در نهایت این سرمربی پرتغالی دوباره سرمربی تیم ملی شد و نام جواد نکونام شاگرد سابقش را به عنوان گزینه اصلی تیم ملی اعلام کرد. 

با اینکه دفعات متعدد، درخواست همکاری با نکونام رد شد؛ اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرد  که جواد نکونام در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر خواهد شد.

با توجه به ادامه همکاری فولاد خوزستان و جواد نکونام، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص زمان بندی همکاری دستیار ایرانی کی‌روش اظهار داشت: قرار شده است که جواد نکونام پس از پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، از باشگاه فولاد به تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه خواهد شد. بر این اساس مقرر شد که من با مدیرعامل باشگاه فولاد صحبت کنم و 90 درصد جواد نکونام تا پایان جام جهانی در تیم ملی فوتبال خواهد بود. کارلوس کی روش هم در این باره موافقت خود را اعلام کرده است.

از آنجا که همزمان با برگزاری جام جهانی لیگ برتر متوقف است، با این اوصاف بعید است مشکلی از بابت این همکاری وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز