خبرگزاری کار ایران

سرمربی پرتغالی به فدراسیون رفت؛

مذاکرات نهایی کی روش با مسئولان فدراسیون فوتبال / بررسی اختلافات موجود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۴۰

در این نشست قرار است در خصوص شرایط طرفین برای ادامه همکاری این مربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال ایران بحثو بررسی انجام شود.

کارلوس کی روش که شب گذشته وارد تهران شد امروز در نشست با علی کفاشیان درباره تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش از اغاز این نشست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که با کارلوس کی‌روش تفاهم‌های کلی صورت گرفته و تنها باید روی برخی بندهای جزیی صحبت نهایی انجام شود. البته کی‌روش هم معتقد است زمان کمی تا جام ملت‌ها باقی مانده و باید قرارداد هرچه زودتر منعقد شده و اختلاف‌ نظرها برطرف شود.

نشست علی کفاشیان و کارلوس کی روش از ساعت ۱۱ صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال آغاز شده که در این نشست علی کفاشیان رئیس، مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان به عنوان دبیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال حضور دارند.

در این نشست قرار است در خصوص شرایط طرفین برای ادامه همکاری این مربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال ایران بحثو بررسی انجام شود تا در صورت توافق نهایی، کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همچنان به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز