خبرگزاری کار ایران

رضانیا: فوتبالی فرا تر از لیگ یک بازی می کنیم/ با یک برد می توانیم خودمان را به جمع مدعیان اضافه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۹۴

وینگر سرعتی مس از بد شانسی های تیم و سختی زندگی در شهر بابک گفت.

صادق رضانیا بازیکن مس شهر بابک در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم اظهار امیدواری کرد و گفت: در سطح تیم های لیگ برتری فوتبال بازی می کنیم. در هر مسابقه موقعیت های گل زیادی خلق می کنیم و در صد پاس های سالمی که ارسال می کنیم نشان از کیفیت بالای تیم ما دارد.

وی افزود: شهر بابک واقعا مظلوم است. امکانات اولیه و معمولی در این شهر وجود ندارد. ما فوتبالیست هستیم و شاید سال دیگر در این شهر نباشیم اما از مسئولین مربوطه خواهش می کنم کمی به وضعیت این شهر و معیشت مردم رسیدگی کنند. ضمن این که به تیم شهر بابک هم کم لطفی می شود. از مدیران ارشد خواهش می کنیم توجه بیشتری به تیم ما داشته باشند.

وینگر با تکنیک مس درباره شرایط تیم پیش از دیدار با امید وحدت گفت: به حریف احترم می گذاریم. این تیم را دست کم نمی گیریم و با تمام قوا به بازی خواهیم رفت. تلاش می کنیم تا با دست پر از شهر مشهد باز گردیم. وقت آن رسیده تا بد شانسی هایمان تمام شود و بتوانیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم.

رضانیا در ادامه گفت: من سابقه صعود به لیگ برتر را دارم. قبل تر هم در لیگ برتر بازی کردم. مس شهر بابک واقعا تیم با کیفیت و وحید رضایی سرمربی کار بلدی است. امیدواریم با بهترین بازی ها بتوانیم جواب زحمات کادر فنی را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز