خبرگزاری کار ایران

رضایی: صدرنشینی شمس آذر بی دلیل نیست/ ما هم از خانواده مس هستیم، دوستمان داشته باشید تا باعث افتخارتان شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۵۳

سرمربی تیم مس شهربابک از مسئولان شرکت ملی صنایع مس تقاضا کرد تا با حمایت بیشتر از این تیم، زمینه ساز روز های درخشان برای مردم شهر بابک شوند.

وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال مس شهر بابک در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: بازیکنان خوبی داریم و فوتبال با کیفیت و به روزی ارائه می کنیم. در هر مسابقه سه یا چهار موقعیت صد در صد ایجاد می کنیم و برای ما فرقی نمی کند در خانه بازی کنیم یا میهمان باشیم و فقط برای بردن به زمین می رویم و تمام حریفانمان را تحت فشار قرار می دهیم.

وی درباره دیدار مقابل تیم صدر جدولی شمس آذر قزوین و تساوی یک - یک در این بازی گفت: شمس آذر تیم خوبی دارد. بی دلیل نیست که در صدر جدول هستند. گل بدی خوردیم و زمان زیادی را از دست دادیم. با این حال به بازی برگشتیم و گل مساوی را زدیم. بجز چند موقعیت خیلی خوبی که خلق کردیم، یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم که اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم برنده این مسابقه باشیم.

سرمربی مس شهر بابک از کم توجهی مسئولان به این تیم ابراز گلایه کرد و گفت: ما از لیگ های پایین تر صعود کردیم و فصل گذشته در اولین سال حضورمان در لیگ یک توانستیم رتبه هفتم را کسب کنیم که این کم تر از قهرمانی نیست!

سال های گذشته نگاه ویژه دکتر سعد محمدی و حمایت های ایشان کمک کرد تا شهر بابک نیز صاحب نماینده ای شایسته در فوتبال کشورمان شود. از جناب دکتر رستمی مدیر محترم شرکت ملی صنایع مس خواهشندم کمی به تیم ما توجه بیشتری داشته باشند.

رضایی خاطر نشان کرد: احترام زیادی برای دیگر نمایندگان استان قائلیم. خوشحالیم مس کرمان به لیگ برتر صعود کرده اما شما نگاه کنید بعد از چند سال و با چه بودجه ای این اتفاق افتاد؟ مس رفسنجان و گلگهر سیرجان بعد از چند فصل حضور در لیگ یک بالاخره توانستند به لیگ برتر برسند؟ ما سومین سال حضورمان در فوتبال است! در همین مدت کم دستاورد های بزرگی داشتیم. ما در شهر بابک زندگی می کنیم. امکانات اولیه در این شهر موجود نیست. استادیومی برای میزبانی نداریم و در ابتدای هر فصل خانه به دوش هستیم تا بعد از گذشت چند هفته، مجدد به چمن مصنوعی شهر خودمان برگردیم.

وی افزود: مگر ما جز خانواده بزرگ مس نیستیم؟ ما چیزی بیشتر از حق خودمان در خواست نداریم اما واقعا کوچک ترین توجهی به ما نمی شود. شهر بابک واقعا مظلوم و محروم است. زندگی در این جا برای فوتبالیست ها خیلی سخت است. ما در تهران تمرین نمی کنیم و از تمام امکانات شهر کرمان هم فقط فرودگاهشان در اختیار ماست که تازه برای رسیدن به آن هم باید هر هفته چندین ساعت در راه باشیم. حق مردم شهر بابک این نیست که در شرایط خیلی سخت زندگی کنند در حالی که جز استان بزرگ کرمان هستند.

رضایی در ادامه یاد آور شد: با انگیزه فراوانی در این فصل از رقابت ها حاضر شدیم. مطمئن باشید خودم، کادر فنی و تمام بازیکنان به صعود کردن فکر می کنیم و دوست داریم با خلق این اتفاق مهم باعث شادی مردم شهر بابک و سر بلندی استان کرمان شویم. تعداد دوستانی که در کنار تیم هستند و به ما کمک می کنند کم نیست و از همه آن ها تشکر می کنیم اما روی سخنم با دکتر رستمی بزرگوار است و یک بار دیگر از ایشان تقاضا دارم به تیم مس شهر بابک توجه بیشتری داشته باشند. رسیدن به لیگ برتر برای مس شهر بابک دور از ذهن نیست؛ فقط کمی توجه بیشتر نیاز است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز