خبرگزاری کار ایران

رضایی: داور در نتیجه بازی ما مقابل ملوان تاثیر داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۷۸۷

سرمربی مس شهربابک از بعضی از مسائل پیش آمده برای این تیم به خصوص داوری ناراحت است.

به گزارش ایلنا، جایگاه  مس شهر بابک در جدول  با شکست در برابر ملوان کمی به خطر افتاد و اکنون این تیم در رده نهم جدول قرار دارد وحید رضایی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت : هر دو تیم در جدول مدعی بودند و بازی خوبی از آب در آمد و از آن ها شناخت کافی داشتیم و در نیمه اول هر دو تیم داشتنذ بازی را کنترل می کردند و در نیمه دوم جریان بازی عوض شد‌.

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: در دقیقه ۴۶ فکر می‌کنم به اشتباه یک پنالتی اعلام شد چون فاصله داور را اگر با شخصی که در هجده قدم سرنگون میشود ببینید متوجه حرف من می‌شوید که نمی‌دانم داور چگونه تشخیص داد که پنالتی است؟ فیلم آن صحنه را دیدیم پنالتی نبود اما بعد از آن بچه‌ها خیلی خوب به بازی برگشتند و موقعیت هایی داشتند. دو سه موقعیت خوب تک به تک را نزدیم ولی از شکل بازی مان خیلی راضی هستم. داور در نتیجه بازی خیلی تاثیرگذار بود و تمام خواهشم این است که دقت در قضاوت  بیشتر شود البته می دانم که داوران نیز بسیار تحت فشار هستند چون بازی ها ۵ روز یکبار برگزار می‌شود و برای خودمان هم سخت است که از شهربابک به شهرهای دیگر برویم. ولی به هر حال خواهش می کنم بیشتر دقت کنند زیرا در سرنوشت تیم ها تاثیر گذار هستند.

سرمربی مس شهربابک در مورد اینکه با یک شکست از رتبه پنجم به رتبه نهم جدول سقوط کردند  نظرش را اینگونه بیان کرد: در مورد جدول خیلی نمی شود اظهار کرد شما با یک برد به رده دوم و با یک باخت به رتبه ۸ می روی و این نشان می دهد  جدول هنوز به ثبات نرسیده و تیم‌هایی که برنامه‌ریزی و ریکاوری خوبی دارند در ادامه راه  می‌توانند نتیجه بگیرند.

رضایی در پایان یادآور شد: هفته گذشته در برنامه زنده مجری عکس مربی دروازه بان های ما را که ساعت مچی بسته بود تا زمان دروازه بان ها را بررسی کند گذاشته و به نوعی این موضوع را به جادوگری ربط داده نباید در برنامه ملی چنین صحبت‌هایی انجام بشود و اینگونه بازی خوب شهربابک را زیر سوال بردند. فوتبال یک سرش برد و یک سر آن باخت است این موضوع چه ربطی به جادوگری دارد؟ اعتراض بعدی من به داوری است اگر فیلم های داوری را  کسی در آسیا ببیند به ما می خندد. اگر صحنه پنالتی بازی ما را ببینند واقعاً می خندند. به داد این فوتبال برسید واقعا اوضاع خراب شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز