خبرگزاری کار ایران

قربانی: استقلال خوزستان در نیم ساعت باید ۵ گل می‌خورد / هیچوقت ناسالم کار نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۶۸

سرمربی تیم شهرداری آستارا درمورد دیدار مقابل استقلال خوزستان و حواشی پیرامون آن صحبت کرد.

پیروز قربانی در گفتگو با ایلنا درخصوص بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: مسئولان استقلال خوزستان خدارا شکر کننده که نیم ساعت ابتدایی بازی اصلا پخش نشده وگرنه در همان نیم ساعت بازی باید پنج بر صفر به سود ما می‌شد. با چند جوان ۲۰ ساله مقابل تیم میلیاردی استقلال خوزستان فوتبالی بازی کردیم که همه لذت بردند.

او ادامه داد: این تصمیم داور در دقیقه ۹۰ شجاعانه بود چون اصلا پنالتی نبود. نمی‌دانم چرا مظلوم نمایی می‌کنند؟ همه تیم‌هایی که برابرشان داوری سرمان بریده الان دارند مظلوم نمایی می‌کنند، برای مثال تیم چادرملو یزد که گل صد در صد درست ما را مردود اعلام کردند. مثل تیم سایپا که گل‌مان را قبول نکردند و همینطور تیم‌های مس شهر بابک و شمس آذرقزوین. همه مظلوم نمایی می‌کنید تا بتوانید از داوران امتیاز بگیرید ولی ما چون حرفی نمی‌زنیم و سرمان در کار خودمان است همه دوست دارند در این لیگ مسخره امتیاز کسب کنند.

سرمربی شهرداری آستارا اضافه کرد: کیفیت فوتبال ما مشخص است. برابر استقلال خوزستان یک بازی دیگری را نگاه کردند که می‌گویند مالک توپ و زمین بوده‌اند یا واقعا خودشان را فریب می‌دهند. ما نزدیک به ۷ موقعیت گل داشتیم و اگر حسین پورحمیدی نبود این تیم سنگین ترین شکست سال‌های اخیرش را می‌خورد. در شرایط بازی آن‌ها هم موقعیت داشتند ولی هرگز تیم برتر نبودند.

پیروز قربانی افزود: واقعا کیفیت بازیکنان ما بالا است و امیدوارم فرق فنی تیم‌ها مشخص شود. همین تیم استقلال خوزستان برای بازی با ما یک مینی بوس کت و شلواری به همراه داشت اما تیم ما هیچکس، تنهای تنها است. مسئولان فقط برای اینکه یک مراسم دیگری هست به همان بهانه کنار زمان می‌آیند و بعد دیگر هیچ خبری ندارند تیم چطور اداره می‌شود. من واقعا اذیت شدم و شرایط سخت است.

قربانی درمورد اینکه گفته می‌شود اعتراض شدید داشته همچنین گفت: من فقط به بازیکنان خودم اعتراض می‌کنم و اصلا در این بازی به داوری اعتراض نکردم علیرغم اینکه در بسیاری از صحنه‌ها اشتباه داشت. یکی از موقعیت‌های گل استقلال خوزستان را ببینید که بازیکن آن‌ها بازیکن ما را روی زمین انداخت و صاحب موقعیت شد که داور به راحتی از کنارش گذشت. ما در شهر خودمان هم غریبیم چه برسد به شهرهای دیگر. به نظرم درست کار کردن اینطور عواقب را دارد. من چندین سال است که اینطور کار می‌کنم و با وجود تمام پیشنهاداتی که بوده هیچوقت ناسالم کار نمی‌کنم که مقابل وجدانم شرمنده باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز