خبرگزاری کار ایران

حسینی: از تساوی مقابل فولاد خوشحالم / از نکونام عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۵۵۹

سرمربی تیم پیکان تهران از کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه ابراز خوشحالی می‎‌کند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همان طور که ملاحضه کردید بازی دشواری بود فولاد تیم با کیفیتی است و قوی بازی می کند. بازی کردن مقابل فولاد دشوار است. با برنامه آمدیم اول تیم فولاد را کنترل کنیم و در ادامه از موقعیت ها استفاده کنیم.

او ادامه داد: فولاد یک مقدار بیشتر صاحب بازی بود. در نیمه دوم در غافلیگیری گل خوردیم و با تغییر تاکیتیک و نفر یک گل خوب زدیم و بازی را مساوی کردیم. من از همین جا خوشحالی خودم را ابراز می کنم. فولاد مربی خوب و بازیکن خوبی دارد. آنها جز هشت تیم برتر آسیا هستند. جا دارد از بچه های  تیم که در این بازی سخت و زمین سخت نتیجه را برگرداندند، تشکر کنم.

سرمربی پیکان درخصوص اعتراض به رفتار دروازه‌بانش و همچنین حاضران روی نیمکت پیکان گفت: هیچ وقت در فوتبال روز دنیا یک دروازه‌بان نباید بخوابد روی زمین و وقت‌کشی کند. من موافق چنین رفتارهایی نیستم و برای همین به او تذکر دادم. این کار در دنیا منسوخ شده است، اما در رابطه با دستیارم باید بگویم در تیم ما اصلا این طور نیست. اگر چنین صحبتی مطرح می‌شود روی مربیان ما فشار می‌آید. دستیارم واقعا آدم مودبی است. او اگر حرفی زده، از روی تعصب به تیم بوده است. ما باید مراقب رفتارمان در مورد تیم مقابل، داوری و... باشیم. من اینها را گفتم تا از سرمربی تیم فولاد عذرخواهی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز