خبرگزاری کار ایران

نشست خبری نیمه کاره ماند!

مربی استقلال: متوجه نمی‌شوم چرا ساپینتو اخراج شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۹۴۵

مربی تیم استقلال در نشست خبری پس از بازی با گل گهر شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال تهران در آخرین دقایق از دیدار برابر گل گهر سیرجان از زمین مسابقه اخراج شد. به همین دلیل دستیار اول او، روی موتا، به نشست خبری پس از بازی رفت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

موتا در ابتدا درباره بازی که با حواشی به پایان رسید، گفت: در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و مستحق این بودیم که گل بزنیم. فرصت‌های خوبی داشتیم و با کیفیت بازی می‌کردیم و می‌‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم می‌دانستیم حریف واکنش نشان می‌دهد و به تیم خودمان گفتیم وقتی به زمین می‌روید محکم ظاهر شوید. روی موقعیتی گل خوردیم که شایسته آن نبودیم.

او ادامه داد: گل گهر تیم خوبی است ولی در این فرصت‌ها تمرکز بیشتری لازم داریم. بعد از تساوی چند تعویض آنجام دادیم تا ظرفیت تیم را بالا ببریم و تا پایان بازی در اختیار ما بود و چند موقعیت هم ایجاد کردیم یک پنالتی واضح هم رخ داد. باید بگویم که سرمربی باید به جا من اینجا بود. همه می‌دانند یک مصاحبه دیروز کرد راجع به دستیارهای سایر تیم‌ها بود.

مربی استقلال درخصوص رفتار با داور گفت: ما دستیاران باید کمک کنیم به مربیان. این وظیفه ماست. نه اینکه نیمکت تیم دیگر را تحریک کنیم. از نیمکت تیم ما کسی با آن‌ها صحبت نمی‌کرد. در بازی با نساجی و این بازی چرا باید دستیار باید با نیمکت ما صحبت کند. چرا به سرمربی ما احترام نمی گذارند؟ سرمربی ما به کسی بی احترامی نکرد. عاشقانه و هیجانی فوتبال را دنبال می‌کند. ما شغلمان را دوست داریم. این موقعیت ها برای داوران سخت است و درگیری داشتند روی صحنه پنالتی و تصمیم گیری سخت بود. بعد آمد و به مربی ما کارت قرمز داد. واقعا نمیفهمم. ما از دستیار حریف خواستیم حواسش به بازی باشد و این برای همه خوب است احترام بگذاریم.

او درباره اینکه دو تیم با عدم حضور تماشاگران میهمان بودند، بیان کرد: البته خوشحالیم. همیشه استقلال برای بردن به زمین می‌رود. گل گهر تیم خوبی است و خوشحالیم که برنده شدیم.

پس از این سوال در نشست خبری خبرنگاران درباره رفتار مربی استقلال و غلامپور سوال کردند که محمدحسین زرندی، مدیررسانه‌ای استقلال اجازه ترجمه شدن سوال را نداد. پس از این سوال، زرندی اجازه بیان ادامه سوالات را نداد و نشست خبری نیمه کاره ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز