خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده: تلاش می‌کنیم تعلیق باشگاه‌ها برداشته شود / پیراهن تیم ملی در جام جهانی از برند ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۹۲

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد شرایط روز فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، منصور قنبرزاده در خصوص جلسه امروز مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت: امروز جلسه مهمی را با 16تیم لیگ برتری در خصوص بحث مجوز حرفه‌ای داشتیم. مدیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای که اخیرا در مالزی بود توضیحاتی را ارائه داد. همه تیم‌های لیگ برتری تشریف داشتند. موارد بررسی و تاکید شد که به صورت جدی پای کار بیایند. عدم تمهیدات لازم در این خصوص می‌تواند تبعاتی را برای باشگاه ها داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قرار است مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران بیایند، گفت: بله، اواخر مهر قرار است بیایند. تیمی که به مالزی رفت مدارک و مستنداتی را ارائه کرد. قرار شده برای ارزیابی نهایی بیایند. ما تلاش می‌کنیم این تعلیق برداشته شود. خیلی امیدواریم با این بازدید در فاز اول تعلیق را برداریم و از همین الان هم کارها پیش می‌رود که شرایطی برای باشگاه‌ها به وجود بیاورند که تعلیق برای ما پایدار نماند.

قنبرزاده در خصوص اردوی تیم ملی در اتریش گفت: اردوی خوبی از نظر نظم و همدلی که بین بازیکنان به وجود آمد، برگزار شد. در این شرایط خاص اجتماعی که در کشور ما هست فکر می‌کنم با بازی و نتایج خوب تیم ملی، شادی و نشاطی به جامعه فوتبال ما تزریق شد و خداوند را شکر می‌کنیم. همه باید کمک کنیم و همدل باشیم. 

وی در ادامه گفت: هیات رئیسه، کادر مدیریتی، فنی، سرپرستی، پشتیبانی، رسانه‌ها و... همه دست به دست هم بدهیم که آرامشی را به وجود بیاوریم و تیم هم در تمرکز باشد. قطعا این آرامش و تمرکز را باید به تیم ملی بدهیم که در جام جهانی آمادگی بیشتری داشته باشد و بتواند نتایج خوبی بگیرد.

قنبرزاده در مورد رونمایی پیراهن تیم ملی گفت: من در جریان نیستم. در این خصوص بحثی نشده است. تغییراتی در دپارتمان‌های تیم ملی انجام شد ولی این اتفاق باید بیفتد. پیراهن ما هم مثل همه دنیا باید با یک جشن و مراسم خوبی رونمایی شود.

وی در مورد اینکه آیا با همین شرکت فعلی قرارداد بسته شده، گفت: با اطلاعاتی که من دارم قرارداد با این شرکت نهایی شده و پیراهنش در زمان آقای کامرانی‌فر در فیفا رونمایی شده است. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. یک برند داخلی است و برد بین المللی دارد. والیبال ما در مسابقات جهانی از این برند استفاده کرد و همینطور کشتی، نه ما بلکه بسیاری از کشورهای دیگر استفاده کردند. این قرارداد در زمان ما نبود ولی قطعا آن کمیته فنی و تخصصی با حساب و کتاب همه چیز را بررسی کرده است. قراردادی که در فدراسیون قبلی بسته شده حتما باید اعتبار داشته باشد چون یک بحث حقوقی است. به امید خدا یک رونمایی را در یک مراسم خوب باید حتما داشته باشیم.

قنبرزاده در مورد معرفی سرپرست تیم ملی گفت: این از اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال است. این مسائل خیلی مهم نیست. 80میلیون نفر هستیم و 80میلیون نفر روی نیمکت خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز