خبرگزاری کار ایران

محافظت کار: وضعیت تمیروف فردا مشخص می‌شود / بازی با ذوب آهن حساسیت خاصی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۹۶

مربی تیم پیکان تهران درباره دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مجید محافظت کار مربی پیکان در نشست خبری پیش از مصاف برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب‌آهن از تیم‌های خوب و ریشه‌دار فوتبال ماست. نتایج هم نشان می‌دهد ذوب‌آهن از ساختار دفاعی سازمان یافته‌ای برخوردار است. آمار در گل زده و خورده هم نشان می‌دهد، ذوب‌آهن تیمی بسیار خوب و منسجم است.

او ادامه داد: امیدوارم فردا بچه‌ها با تمرکز بالا و کمترین اشتباه نتیجه خوبی را به دست بیاورند، چون ذوب‌آهن تیمی است که از کوچک‌ترین اشتباهات حریف بهترین بهره را می‌برد. امیدوارم فردا بچه‌ها روز خوبی را رقم بزنند تا دست پُر از اصفهان به خانه برگردیم.

محافظت کار در مورد آخرین شرایط شرزود تمیروف گفت: این بازیکن برای بازی‌های فیفادی به کشورش بازگشته بود و در زمان بازگشت به دلیل مشکلات ویزای کار به مشکل خورد. تا فردا مشخص می‌شود این بازیکن در بازی حضور دارد یا خیر.

مربی تیم پیکان در واکنش به این سؤال که تارتار و حسینی سابقه سرمربیگری در تیم‌های مقابل را دارند و این شناخت چه تأثیری در بازی فردا خواهد داشت، گفت: الان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود فیلم‌های بازی همه تیم‌ها از هم شناخت دارند. قطعاً حساسیتی وجود ندارد و این مسائل در فوتبال طبیعی است. یک مربی ممکن است هر سال در یک تیم باشد. قطعاً بازی فردا جزئیات خودش را دارد و امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم.

محافظت‌کار درباره غایبان تیمش در بازی فردا همچنین گفت: امیرحسین غلامی را در بازی با مسجدسلیمان از دست دادیم و جا دارد برای او آرزوی سلامتی کنیم. مابقی بچه‌ها در سلامت کامل هستند و فردا در صورت صلاحدید سرمربی می‌توانند به تیم کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز