خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید از کریستیانو: او را نیمکت نشین کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۷۷

کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد مورد انتقاد مطبوعات پرتغال قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، مطبوعات پرتغال خواستار حذف کریستیانو رونالدو از ترکیب اصلی برای بازی سه شنبه شب مقابل اسپانیا شده‌اند.

پرتغال در صورت دوری از شکست مقابل اسپانیا در براگا به فینال لیگ ملت‌ها راه می‌یابد. اگر اسپانیا برنده شود، به جای آن‌ها، جواز حضور خواهند داشت. هلند، کرواسی و ایتالیا قبلاً جایگاه خود را در فینال تابستان آینده - سومین دوره مسابقات - رزرو کرده‌اند.

رونالدو 37 ساله، کاپیتان پرتغال است اما در این فصل برای رسیدن به فرم ایده آل با مشکل مواجه شده است. برنده 5 توپ طلا در این فصل در منچستریونایتد نقش مکمل را ایفا کرده است - با یک بار فیکس بودن در لیگ برتر - و تنها یک گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

رونالدو در بازی 4-0 پرتغال مقابل جمهوری چک شنبه شب در پراگ یک پاس گل داد اما موفق به گلزنی نشد. برخی از بخش‌های مطبوعات پرتغالی خواستار کنار گذاشتن رونالدو هستند و دیوگو جوتا، مهاجم لیورپول را جانشین مناسب او می‌دانند.

 آبولا، یکی از بزرگترین نشریات ورزشی پرتغال، روز دوشنبه تیتر "menos Ronaldo, Mais Portugal" را منتشر کرد که به معنای "رونالدو کمتر، پرتغال بیشتر" ترجمه می.شود.

آبولا همچنین ادعا کرد که رونالدو "در حال از دست دادن نفوذ خود در تیم است"، "حجم بازی او کاهش یافته است" و "می‌تواند از روی نیمکت در مقابل اسپانیا بازی را شروع کند" - که نشان می‌دهد رونالدو ممکن است توسط فرناندو سانتوس سرمربی تیم کنار گذاشته شود.

انتقاد شدید از کریستیانو: او را نیمکت نشین کنید!

شاید ادعای A Bola مبنی بر اینکه برونو فرناندز در تیم پرتغال "برجسته" شده است، به همان اندازه گویای عنوان انتخاب شده، بود. علیرغم هموطن بودن، بسیاری از هواداران و منتقدان معتقدند فرناندس 28 ساله و رونالدو نمی توانند در ترکیب اصلی یونایتد با هم بازی کنند.

فرناندز در 18 ماه اول حضورش در یونایتد غیرقابل بازی بود و 40 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند. با این حال، او در فصل گذشته تلاش کرد تا در کنار رونالدو تاثیرگذار باشد، و شاهد بود که تعداد گل‌هایش به 10 کاهش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز