خبرگزاری کار ایران

مدافع تیم‌ملی مقابل اروگوئه بازی می‌کند

پایان محرومیت کنعانی‌زادگان‌ با درخواست کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۵۹۷

به احتمال فراوان محرومیت حسین کنعانی‌زادگان بخشیده خواهد شد و او در دیدار با اروگوئه به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان چند ماه قبل به خاطر برخی حواشی پیش آمده با تصمیم کمیته اخلاق دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شد. مدافع تیم ملی در دیدار با الجزایر یک جلسه از محرومیت خود را سپری کرد و یک جلسه از آن باقی مانده است.

به همین خاطر بحث‌هایی درباره غیبت احتمالی کنعانی‌زادگان مقابل اروگوئه وجود داشت اما حالا خبر می‌رسد این محرومیت به احتمال فراوان بخشیده خواهد شد.

از آنجایی که کارلوس کی‌روش قصد دارد در بازی با اروگوئه و سنگال از همه نفرات تیم خود استفاده کند، از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته یک جلسه محرومیت باقیمانده کنعانی را ببخشند و به احتمال فراوان همین اتفاق هم رخ خواهد داد.

با این شرایط شاهد بازگشت کنعانی زادگان به خط دفاعی تیم ملی در مصاف با اروگوئه خواهیم بود. کنعانی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 نقش موثری در صعود تیم ایران داشت و به همین خاطر مورد اعتماد کارلوس کی‌روش نیز قرارگرفته است.

این مدافع که در عضویت باشگاه الاهلی قطر است، در اردوی اتریش نیز شرکت کرده و تمرینات خودرا زیر نظر کارلوس کی‌روش جلو می‌برد. کنعانی زادگان امیدوار است یکی از مدافعان اصلی تیم ملی در جام جهانی باشد و برای این منظور باید مقابل اروگوئه و سنگال خودش را نشان بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز