خبرگزاری کار ایران

رسمی:‌ جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۸۹۸

سخنگوی فدراسیون فوتبال حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی فوتبال را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت خواهد کرد.

پیمان یوسفی، مجری برنامه ورزش و مردم اعلام کرد احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی را تایید کرده است.

یوسفی همچنین بیان کرد سرمربی تیم فولاد خوزستان به احتمال فراوان با حفظ این سمت به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی روش معرفی می‌شود.

کی روش، سرمربی 69 ساله، روز گذشته در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد تنها گزینه او برای انتخاب دستیار ایرانی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

سرمربی 42 ساله با سابقه کاپیتانی تیم ملی و همچنین دستیاری کی روش در تیم ملی فصل گذشته با فولاد به رده پنجم جدول رده بندی رسید. فولاد با هدایت نکونام با گذشت 6 هفته از مسابقات دور جدید هم با کسب 9 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی جای دارد.

کارلوس کی روش در بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران، راجر دسا(دستیار اول)، ریکاردو سیلوا(مربی ناظر برعملکرد بازیکنان)، الکساندر لوپز(مربی دروازه‌بان‌ها)، ژوائو پیشرو(دستیار مربی و آنالیزور) و مایکل موری(مربی فیزیوتراپیست و مربی توانبخشی) را به عنوان دستیاران خارجی خود انتخاب کرده بود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در هفته گذشته تایید کرده بود برنامه فدراسیون انتخاب نکونام به عنوان سرمربی آینده تیم ملی است. او قرار است پس از جام جهانی به عنوان سرمربی فعالیت داشته باشد و کی روش به عنوان مدیرفنی او را همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز