خبرگزاری کار ایران

قاسم‌پور: اهل باج دادن نیستم/ درباره برکناری پرکاس نظرم را نپرسیدند/ با دلال‌ها ارتباطی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۶۴

مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید مدیر جدید باشگاه صنعت نفت آبادان درباره برکناری پرکاس و همچنین انتخاب سرمربی جدید، با او مشورتی نکرده است

ابراهیم قاسم‌پور در گفتگو با ایلنا، پیرامون برکناری رضا پرکاس و آخرین شرایط صنعت نفت آبادان اظهار داشت: برای بررسی این موضوع ابتدا باید به اول فصل اشاره کنیم. ما چندین گزینه داشتیم بعد از بررسی آنها آقای پرکاس را انتخاب کردیم. بنده فقط نظر مشورتی دادم و در هیات مدیره حق رای ندارم. فصل گذشته هم طبق اعلام آقای کی‌شمس آقای پرکاس جز گزینه‌ها بودند اما مدیران بالادستی با این انتخاب موافقت نکردند و در نهایت علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. در کل برکناری، مصالحه یا ادامه همکاری با مربی حق هر باشگاهی است. 

وی افزود: اما اینکه با بنده مشورت شده است یا خیر؟ در این رابطه با من صحبتی نشده است. من این انتظار را داشتم به عنوان مدیر فنی درباره بنده صحبت شود. با آقای پارو تا کنون نشستی نداشتم و طبیعتاً درباره گزینه‌های جدید هم صحبتی نکردم. 

مدیرفنی باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که اگر او صرفاً نظر مشورتی داشته با چه منطقی هواداران علیه وی و پرکاس در ورزشگاه تختی آبادان شعار دادند، عنوان کرد: قبل بازی نفت مسجد سلیمان می‌توانید پرسش کنید حالم خوب نبود و به بیمارستان رفتم و زیر سُرم قرار گرفتم. حتی یکی از بازیکنان سابق تیم که در بیمارستان مسئولیت دارند، کارهای بنده را انجام دادند. عبایی از این شعارها ندارم و معتقدم بعضی افراد که انگشت شمار و اجیر شده هستند قصد دارند آرامش تیم را بهم بریزند. این مسئله جدید نیست در گذشته هم وجود داشته که می خواستند در کنار تیم باج بگیرند. اما تعجبم از کسانی هست که تحت تاثیر این افرد اجیر شده قرار میگیرند.و لطمات جبران ناپذیری به تیم وارد می‌شود.

قاسم‌پور ادامه داد: ما بازیکن غیر آبادانی و 2 مربی خارجی داریم. افراد انگشت شمار اجیر شده وجه تیم را خراب می‌کنند. آنها مخل آسایش و آرامش تیم هستند. آنها فقط علیه بنده و پرکاس شعار ندادند  به مسئولین و هیات مدیره باشگاه هم صحبت‌های رکیکی را مطرح کردند. از آنجا که کار ما گروهی است توهین به یک نفر، توهین به کل اعضای تیم بود. 

 وی در پاسخ به اینکه آیا در بسته شدن تیم صنعت نفت آبادان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر، نقش داشته اظهار داشت: در جلساتی که بنده حضور داشتم آقای کی‌شمس و پارو هم حاضر بودند و شاید نزدیک به 15 درصد بازیکنان را نظر دادم. نظر بنده مشورتی بوده وگرنه تصمیم گیرنده نهایی آقای پرکاس بود زیرا او باید در سیستم خود بازیکنان جذب شده را به کار می گرفت. 

مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه چرا پرکاس خیلی زود در هفته ششم لیگ برتر برکنار شد، گفت: پرکاس خیلی جنتلمنانه و با شخصیت برخورد کرد، شاید این موضوع در فوتبال ما خیلی جایی ندارد. آیا کسی پرخاشی از پرکاس نسبت به کمک داور یا داور وسط دید؟ آیا سر بازیکنان داد زد؟ خیر

قاسم‌پور درباره شایعه کم کاری بعضی بازیکنان در زمان حضور پرکاس، اظهار داشت: یکی دو قبلاً با بنده تماس گرفتند و این موضوع را عنوان کردند. بنده همان زمان گفتم که اصلا اعتقادی به این موضوع ندارم بازیکن برای تیم می‌جنگند و کسی که اهل آبادان است، به هیچ وجه به شهرش پشت نمی‌کند. چرا که شهر آدم همه چیز آدم است.

وی افزود:  هر کاری انجام دادم به نفع باشگاه صنعت نفت آبادان بوده است و فقط نظر مشورتی در حضور دیگر اعضای هیات مدیره دادم. با دلال‌ها ارتباطی نداشتم و پسرم 2 هزار کیلومتر آنطرف‌تر است؛ اما بعضی آدم‌های بی‌وجدان شایعاتی مطرح می‌کنند که کاملا غلط است. من اگر اهل باج دادن بودم، در امارات با آن مبلغ کلان به شیخ باشگاه که می خواست نظرش را تحمیل کند دست رد نمی زدم. واقعاً اگر مدیری بخواد با این جار و جنجال‌ها نظرش را تغییر بدهد، به درد فوتبال و ورزش نمی‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز