خبرگزاری کار ایران

قاسم‌پور: قصد ندارم سرمربی صنعت نفت شوم/ مدیرفنی در ایران باید مرسوم شود/ از فدراسیون دریافتی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۷۲

مدیر فنی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از فدراسیون فوتبال دریافتی ندارم، به فرض اگر تداخلی بین وظایفم در کمیته فنی فدراسیون و مدیر فنی صنعت نفت باشد، دومی را انتخاب می‌کنم.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با ایلنا، پیرامون در خصوص انتصابش به عنوان مدیر فنی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از چند روز قبل با مسئولان باشگاه صحبتی کردم و حس کرد می توانم به باشگاه کمک کنم. با اینکه این سمت در ایران تعریف شده نیست اما به هر حال باید قبول کنیم در فوتبال خودمان هم از آن استفاده کنیم. 

وی افزود‌: مدیرفنی نمی‌خواهد جای کسی را بگیرد. مدیر فنی رابطی بین باشگاه و مربی است و به مسائل فنی نظارت می‌کند. در شرایط فعلی اگر بگویند سرمربی نفت بشوم به هیچ عنوان قبول نمی‌کنم چرا که شرایط آن را ندارم و مشکلات شخصی دارم. همه تیمها باید بپذیرند که مدیر فنی یا کمیته فنی به آنها کمک می‌کند.

مدیرفنی صنعت نفت درباره اینکه آیا پُست جدیدش با عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تداخل ندارد، تصریح کرد: فعلاً که تداخلی ندارد. قعلاً ما در فدراسیون خیلی وقت صرف نمی‌کنیم. قرار شده است برای جلسات روز معینی مشخص شود، آن وقت در جلسات شرکت کنیم. برای پست جدیدم بیشتر وقتم صرف صنعت نفت می‌شود. نکته بعد اینکه از فدراسیون فوتبال دستمزدی دریافت نمی‌کنم. با وجود همه این شرایط اگر در آینده تداخلی باشد ترجیح می‌دهم به صنعت نفت کمک کنم.

و در پایان گفت: ما که هر چه از فوتبال کسب درآمد کردیم از آن طرف آب به کشور آوردیم! 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز