خبرگزاری کار ایران

قاسم‌پور:‌ فعلاً با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکردیم/ مربی‌ای نمی‌خواهیم که از بازیکنانش پول بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۷۵

مدیرفنی صنعت نفت آبادان گفت: بعضی از مربیان قراردادشان کمتر از بازیکن بوده؛ اما با پول‌هایی که از بازیکنان دریافت کردند، چند برابر آنها درآمد داشتند! آنوقت چنین مربی می‌تواند اخلاق گرا باشد؟

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تاکنون بنده و اعضای هیات مدیره باشگاه به صورت مجازی در خصوص گزینه های مدنظرمان بحث کردیم. قرار است ظرف دو روز اخیر جلسه ای در آبادان به صورت حضوری برگزار کنیم. 

وی افزود: ما با هیچ مربی نه تماس نگرفتیم و نه مذاکره‌ای داشتیم. فقط بین خودمان بر اساس معیارهای که داریم آنها را بررسی می‌کنیم تا به گزینه اصلی برسیم. هدفمان در این انتخاب آن است که با کمترین ضریب اشتباه ممکن بهترین گزینه را برای هدایت تیم انتخاب کنیم. 

مدیر فنی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چه معیارهایی برای انتخاب گزینه هدایت تیم دارد، گفت: اخلاق گرایی، آشنایی به علم روز فوتبال، فعالیت کاری در سال‌های اخیر، کاریزما و قدرت تاثیرگذاری روی اعضای تیم. البته قبول داریم که همه معیارها در یک فرد جمع نمی‌شود اما نزدیکترین فرد به معیارهای فوق می‌تواند کمک کند. برای مثال ما شاهد این بودیم که بعضی از مربیان قراردادشان کمتر از بازیکن بوده؛ اما با پول‌هایی که از بازیکنان دریافت کردند، چند برابر آنها درآمد داشتند! آنوقت چنین مربی می‌تواند اخلاق گرا باشد؟

قاسمپور در خصوص اینکه گفته می‌شود اعضای هیات مدیره نقش اصلی انتخاب سرمربی را به او واگذار کرده‌اند، تصریح کرد: اعضای هیات مدیره به من لطف دارند شاید نظر بنده را در مسائل فنی در ارجحیت  قرار بدهند؛ اما خود رای نیستم و قطعا با مشورت تیمی کار را پیش خواهیم برد. ما بر اساس معیارها و رزومه افراد،‌ آنها را اولویت بندی می کنیم. هر گزینه‌ای در اولویت بالاتر باشد با او مذاکره می‌کنیم و اگر توافقی حاصل نشود سراغ گزینه‌های بعدی می‌رویم.

مدیر فنی صنعت نفت در پایان گفت: در مورد گزینه‌ها به هر حال مربیانی که در حال حاضر تیم ندارند مشخص هستند، اما نمی‌توانم از فرد خاصی نام ببرم. تنها می‌توانم به هواداران صنعت نفت آبادان بگویم تلاشمان را انجام می‌دهیم بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم. تلاش ما بر این است که تا روز جمعه انتخاب سرمربی انجام تا کارهای تیم زودتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز