خبرگزاری کار ایران

بیرانوند گلر اصلی تیم ملی در جام جهانی است

واعظی: پرسپولیس هرآنچه در خط حمله نیاز داشت را در اختیار دارد/ کی‌روش هیچ برتری فنی نسبت به اسکوچیچ ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۳۷۰

گلر سابق تیم ملی و پرسپولیس در مورد شرایط این دو تیم صحبت کرد.

مهدی واعظی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت پرسپولیس در شش هفته گذشته لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اگرچه ابتدای فصل به دلیل عدم آمادگی بدنی بازیکنان و یک سری مشکلاتی که معمولاً هفته‌های اول وجود دارد و عدم هماهنگی بازیکنان جدید اوضاع تیم کمی از شرایط آرمانی فاصله داشت ولی هرچه جلوتر رفتیم تیم به آن صلابت لازم رسید و هفته به هفته بهتر شد و اوجا بازی این تیم را در بازی اخیر مقابل نفت مسجد سلیمان دیدیم.

وی در مورد مشکلات خط حمله پرسپولیس در ابتدای فصل و اضافه شدن لوکادیا گفت: پرسپولیس فصل قبل در خط حمله مشکلاتی داشت و بعد از رفتن مغانلو و مصدومیت آل کثیر این مشکل در تیم به وجود آمد و با وجود اینکه بازیکنان خوبی مثل پاکدل و عبدی در تیم حضور داشتند ولی بازهم جنس تیم در خط حمله جور نبود. به نظرم اضافه شدن لوکادیا اتفاقی بود که پرسپولیس به آن نیاز داشت و عملکرد این بازیکن را هم در این چند بازی دیدیم و می‌تواند مشکلات خط حمله پرسپولیس را تا حد زیادی برطرف کند و حالا با حضور لوکادیا و اضافه شدن دیاباته هر آنچه در خط حمله نیاز دارد را در اختیار دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اضافه شدن دیاباته هم عنوان کرد: دیاباته هم بازیکن با کیفیتی است و این را با شناختی که از او داریم می‌دانیم. امیدوارم هرچه زودتر به مرز آمادگی برسد و بتواند به تیم کمک کند و این فرصت تعطیلات ایجاد شده از این جهت برای او خوب است که زمان بیشتری برای آماده سازی دارد و می‌تواند در کنار لوکادیا زوج خوبی تشکیل دهند.

واعظی در رابطه با عملکرد بیرانوند بعد از بازگشت به پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند توانسته با تجربه بالای خودش که در این سال‌ها به دست آورده آن چیزی که در دروازه پرسپولیس مورد نیاز است را ایجاد کند. اعتماد به نفس بالا و ارتباط خوب با خط دفاعی که در مجموع به این منجر می‌شود که تیم سخت گل بخورد و آمار هم نشان از عملکرد خوب او دارد.

وی در رابطه با بازگشت کی روش به تیم ملی و فهرست جدید ارائه شده گفت: در مورد تغییرات ایجاد شده روی نیمکت تیم ملی احساس خوبی ندارم و این مدل اتفاقات را فقط در فوتبال ایران شاهد هستیم که یک مربی با آمار خوب را کنار می‌گذارند. با توجه به شناختی که از کی‌روش دارم از لحاظ فنی برتری از جانب او نسبت به اسکوچیچ قائل نیستم و فقط کمی تفکرات دفاعی تر از اسکوچیچ دارد و فهرستی که به تیم ملی دعوت شده هم گواه همین موضوع است و هیچ برتری فنی در این میان وجود ندارد.

واعظی در مورد گلرهای دعوت شده هم توضیح داد: بیرانوند که جایگاه ثابتی در تیم ملی دارد و بازگشتش به لیگ برتر و عملکرد خوبش هم در ادامه این روند موثر است و فکر می‌کنم گلر ثابت و اصلی تیم ملی در جام جهانی او خواهد بود و سایر گلرهایی که دعوت می‌شوند هم قطعاً از بین 2-3 اسم مطرح این سال‌ها خواهند بود، برای مثال سیدحسین حسینی که فصل قبل شرایط خوبی در استقلال داشت و امسال آن شرایط را ادامه می‌دهد و فکر می‌کنم یکی از مسافران جام جهانی باشد یا نیازمند و عابدزاده گزینه های دیگری هستند که شانس‌های اصلی حضور در قطر خواهند بود ولی پیراهن شماره یک بعید می‌دانم به کسی جز بیرانوند برسد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال هم خاطرنشان کرد: به هر حال آقای تاج از مدیران با تجربه فوتبال ما هستند که اقدامات خوبی در فوتبال داشتند و از طرفی نقاط تاریکی هم در کارنامه ایشان وجود دارد که در این مدت به آن پرداخته شده است و این موضوعی است که باید به آن توجه شود و آدم‌ها را با ویژگی های مثبت و منفی در کنار هم ببینیم و نه صرفاً روی اقدامات مثبت‌شان تمرکز کنیم و نه فقط به نقاط منفی توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز