خبرگزاری کار ایران

پوچتینو، پاتر و سیمئونه!

نامزدهای جانشینی توخل به عنوان سرمربی چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۴۰

آبی‌ها به دنبال سرمربی جدید هستند، اما تاد بولی چه کسی را برای اولین انتصاب مدیریتی خود انتخاب خواهد کرد؟

به گزارش ایلنا، تاد بوهلی مکث نکرد! پس از هفت بازی در فصل جدید، توماس توخل از شغل خود به عنوان سرمربی چلسی کنار گذاشته شد و مردی که دومین جام اروپایی را به این باشگاه رساند، کمتر از 18 ماه بعد از این موفقیت از سمتش اخراج شد.

شکست مقابل دیناموزاگرب در افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا ثابت شد که آخرین دلیل برای بولی، مالک جدید آبی‌ها بود که اکنون وظیفه دارد اولین انتصاب مدیریتی خود را در استمفوردبریج انجام دهد.

اما او باید به دنبال جذب چه کسی باشد؟ یک نام بزرگ بیکار، یا می‌تواند مربی‌ای را که در حال حاضر مشغول به کار است وسوسه کند تا به غرب لندن نقل مکان کند؟

نامزدهای برتر یکی از بزرگترین مشاغل مدیریتی در فوتبال جهان را می‌خوانید.

نامزدهای جانشینی توخل به عنوان سرمربی چلسی

مائوریسیو پوچتینو

پوچتینو در زمانی که فرانک لمپارد در اواخر سال 2020 تحت فشار قرار گرفت، با چلسی مرتبط بود. اکنون ممکن است تاریخ در انگلستان تکرار شود، با پوچتینو که هنوز هم پس از کارش در تاتنهام، بین مربیان لیگ برتری رتبه بسیار بالایی دارد.

او با چند قهرمانی وارد زمین می‌شود، حتی اگر قهرمانی در لیگ فرانسه با پاری‌سن‌ژرمن کمی ساده‌تر از کسب جام با چلسی و سابقه اتحاد در رختکن باشد، که با توجه به تعداد چهره‌های جدید در استمفوردبریج به سرعت نیاز به انجام آن دارد.

تاکتیک‌های پوچتینو در دوران حضورش در پاریس مورد انتقاد قرار گرفت و در نهایت در ماه جولای اخراجش کرد، اما شهرت او همچنان قوی است و دیدن او در میان افراد مورد علاقه برای حضور در استمفوردبریج، شوکه کننده نیست.

نامزدهای جانشینی توخل به عنوان سرمربی چلسی

گراهام پاتر

گراهام پاتر، نامزد برجسته از لیگ برتر، در طول سه سال مدیریتش در برایتون، به طور پیوسته رشد کرده است.

اکنون، با توجه به اینکه تیمش از شروعی موفق در فصل جدید لذت برده است، سرمربی مرغ‌‌های دریایی به طور گسترده‌ای به عنوان یک سرمربی «شش تیم بزرگ» در شکل گیری روشی که او تفکر تاکتیکی و جلب احترام بازیکنانش را تطبیق داده، شناخته می شود.

قدم گذاشتن در چلسی بزرگترین آزمون دوران حرفه‌ای او تا به امروز خواهد بود، به ویژه به این دلیل که او هرگز به عنوان بازیکن یا مربی بخشی از یک محیط واقعاً درجه نبوده است، اما دستاوردهای پاتر با برایتون حداقل باید به او کمک کند تا ایده هایش را منتقل کند.

چلسی و برایتون در این فصل پس از انتقال پول کلان مارک کوکورلا به چلسی، تجارت خود را انجام داده‌اند و اکنون ممکن است در روزهای آینده برای مذاکرات بیشتر آماده شوند.

نامزدهای جانشینی توخل به عنوان سرمربی چلسی

زین الدین زیدان

زیدان از زمان ترک رئال مادرید در تابستان 2021 بیکار بوده و از آن زمان تقریباً با تمام پست‌های خالی سرمربیگری مرتبط بوده است.

به راحتی می‌توان فهمید که چرا یک مربی باتجربه سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای تاد بوهلی جذابیت دارد و این که او مردی باشد که زیدان را به مربیگری بازگرداند، مطمئناً باعث می‌شود که یک حرکت جالب در پرونده مالک آمریکایی باشد.

زیدان به دلیل اینکه در زمینه ایده‌های تاکتیکی با استعدادترین مربی نیست، مورد انتقاد قرار گرفته است، اگرچه ممکن است این همان چیزی باشد که بازیکنان چلسی پس از تلاش‌های شدید و مداوم توخل به آن نیاز دارند.

این احساس وجود دارد که زیدان خوشحال است که منتظر بماند و ببیند که آیا فرانسه پس از جام جهانی 2022 قبل از تصمیم گیری در مورد انتقال بعدی خود، به یک سرمربی جدید نیاز دارد یا خیر، اما چلسی شرایط مالی برای ارائه پیشنهادی به او دارد که ممکن است، نتواند آن را رد کند.

نامزدهای جانشینی توخل به عنوان سرمربی چلسی

مارسلو بیلسا

شکی نیست که بیلسا در دوران سرمربیگری‌اش در لیدزیونایتد اثر خود را در لیگ برتر گذاشت و با کاری که در الندرود انجام داد، هواداران و مالکان را در سراسر انگلیس تحت تاثیر قرار داد.

با این حال باید دید که آیا او می‌تواند کاری را که در لیدز انجام داد در باشگاهی که در حال حاضر بخشی از بزرگان اروپاست تکرار کند یا خیر، اما اگر چلسی او را منصوب کند، اتفاقی خطرناک است.

بیلسا خواستار خرید و کنترل همه جنبه‌های یک باشگاه است، اما چیزی که او در ازای آن خلق می‌کند تیم‌هایی هستند که تماشای آن‌ها هیجان‌انگیز است و در زمین نتیجه می‌دهند.

اینکه آیا در 67 سالگی خوشحال خواهد شد که به انگلیس بازگردد و پروژه‌ای مانند چلسی را انجام دهد یا خیر، باید مشخص شود، اما بوهلی و هیئت مدیره‌اش مطمئناً مزایا و معایب روند آبی‌کردن بیلسا را ​​در طول استخدام‌شان بررسی خواهند کرد.

نامزدهای جانشینی توخل به عنوان سرمربی چلسی

دیگو سیمئونه

چلسی با توجه به سابقه حضور ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته، همیشه به نظر می‌رسد طبیعی‌ترین شرایط برای سیمئونه جهت ترک اتلتیکومادرید به لیگ برتر باشد.

مرد سیاهپوش 11 سال بسیار موفق را در هدایت روخی‌بلانکوها تجربه کرده است، اگرچه در ماه‌هایی که از قهرمانی آ‌ن‌ها در لالیگا در سال 2021 می‌گذرد، اوضاع کمی سخت شده است.

سیمئونه اکنون وارد سال ماقبل آخر قرارداد خود در مادرید شده و ممکن است زودتر وسوسه تغییر منظره شود اما با توجه به کمبود خلاقیت در برخی مواقع تحت هدایت توخل، آیا هواداران چلسی می‌توانند او را در آغوش بگیرند؟ ممکن است انتخاب سختی باشد!

نامزدهای جانشینی توخل به عنوان سرمربی چلسی

جان تری

هرگز قدرت "او باشگاه را می‌شناسد" را دست کم نگیرید و تری بدون شک در صورتی که چلسی به دنبال مربی جدیدی باشد که فوراً با هواداران ارتباط برقرار کند، مناسب است.

تری تمایل خود را برای تبدیل شدن به یک مربی پنهان نکرده و پس از اینکه قبل از بازگشت به چلسی برای کار در آکادمی آن‌ها در استون ویلا زیر نظر دین اسمیت مربی بود، اکنون ممکن است احساس کند آماده است تا مرد اول نیمکت سابق تیمش باشد.

با این حال، انجام این کار در باشگاهی به بزرگی چلسی بعید به نظر می‌رسد، حتی اگر بوهلی احساس کند قرار ملاقاتی که در سکوها طنین انداز می‌شود، به متقاعد کردن کسانی که در اوایل مالکیت او به اعتبارش شک دارند، کمک می‌کند.

تام متسون - GOAL

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز