خبرگزاری کار ایران

ثابت ایمانی: دفاع اتوبوسی؟ حساب شده بازی کردیم / خوش شانس بودیم استقلال را شکست می‌دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۷۸۱

بازیکن تیم پیکان تهران می‌گوید مطابق خواسته‌های کادرفنی، آن‌‎ها بازی حساب شده‌ای را برابر استقلال انجام دادند.

غلامرضا ثابت ایمانی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی بدون گل مقابل استقلال تهران اظهار داشت: سعی کردیم آنچه آقای حسینی از ما خواسته بودند را به نحو احسن انجام بدهیم و تا حدودی هم در این امر موفق بودیم. بازی حساب شده و منظمی را انجام دادیم و موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم که دستاورد مطلوبی برای تیمی مانند استقلال برای ما محسوب می‌شود.

بازیکن پیکان درخصوص اینکه خسرو حیدری، مربی استقلال گفته بود آن‌ها اتوبوسی دفاع می‌کردند، گفت: نظر آقای حیدری محترم است، ما تفکراتی که داشتیم این بود که در زمین خودمان دفاع کنیم و روی ضدحملات به حریف ضربه بزنیم. اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده باشیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم.

او درمورد برنامه استقلال روی ارسال‌های مداوم برای گلزنی عنوان کرد: دستوراتی که آقای حسینی داده بودند این بود که عمق زمین را حریف بگیریم و توپ را به کناره‌ها ببریم تا فضا را ببندیم. خیلی هم خوب این کار را انجام دادیم. جایگیری خوبی داشتیم و استقلال نتوانست به ما ضربه بزند.

ثابت ایمانی درباره ضربه‌‌ای که در آخرین دقایق بازی زد و حسینی با واکنش مناسب مانع از گلزنی او شد، گفت: دقیقا سال گذشته هم از همین زاویه برابر استقلال ضربه زدم که آقای حسینی توپ را گرفتند و از بدشانسی من امسال هم سیو خوبی انجام دادند و موفق به گلزنی نشدم. 

هافبک پیکان درمورد روند شاگردان مجتبی حسینی در هفته‌های ابتدایی لیگ بیان کرد: با توجه به بودجه‌ای که امسال باشگاه داشته به نظرم کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم و با نیروهای جوانی که در اختیار داریم پا به پای تیم‌‎های بزرگ جلو می‌رویم و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

ثابت ایمانی دررابطه با دیدار هفته ششم مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی استقلال همان دیشب برای ما تمام شده و از امروز برای بازی با گل گهر تلاش می‌کنیم. آنالیزها را با دقت دنبال می‌کنیم تا با بهترین آمادگی وارد زمین شویم، در مسابقه خانگی حتما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز