خبرگزاری کار ایران

چون به زبان ترکی صحبت کردیم نظر داور عوض شد؟ این حرف‌ها خنده دار است

ثابت ایمانی: ترسی از استقلال نداریم؛ برای کسب امتیاز به زمین می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۹۰۱

بازیکن تیم پیکان تهران درباره اتفاق جنجالی مسابقه برابر نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر و همچنین تقابل با استقلال در هفته پنجم صحبت کرد.

غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن تیم پیکان در گفتگو با ایلنا درباره تساوی برابر نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و موقعیت های زیادی هم داشتیم که ضربه به تیر دروازه زدیم و حتی یک توپ را از روی خط دروازه درآوردند اما متاسفانه همه چیز به آن صحنه تصمیم داور مرتبط شد.

بازیکن پیکان درباره برخورد محمد ناصری با علی شجاعی که تصمیم گیری داور در آن نزدیک به 10 دقیقه به طول انجامید، گفت: من نزدیک به صحنه بودم و از زاویه‌ای که من نگاه کردم خطایی صورت نگرفت. من اینطور دیدم که اول ناصری توپ را مشت کرد و سپس به صورت علی شجاعی برخورد کرد. 

ثابت ایمانی افزود: هیچ قصدی وجود نداشت. در آن صحنه هر دروازه بان دیگری هم بود از دروازه بیرون می آمد و باید در این لحظه توپ را مشت کرد. چیزی که من از نزدیک دیدم این بود که خطایی صورت نگرفت. درست است که برخورد وجود داشت اما از زاویه‌ای که دیدم خطایی رخ نداد.

او درباره اینکه اعضای تیم نساجی به گفتگوی بازیکنان پیکان با داور مسابقه اعتراض داشتند، گفت: آقای گنجی، داور بازی پس از سوت زدن اول گفتن که ضربه دروازه اعلام کرده و پس از چند دقیقه تصمیم شان عوض شد و گفتند باید پنالتی زده شود. من به ایشان گفتم که روی حرف‌تان بایستید و با کمک داور هم مشورت کنید. با کمک داور صحبت کردند و گفتند که تصمیم اول برای ضربه دروازه درست بود و ایشان همان ضربه را اعلام کردند.

ثابت ایمانی درمورد اینکه گفته شد چون ساسان حسینی به زبان ترکی با داور صحبت کرده، تصمیمش عوض شده، عنوان کرد: خیلی این حرف‌ها خنده دار و عجیب است. به غیر از ساسان آقای ناصری هم به زبان ترکی با داور صحبت کردند اما این چه ربطی دارد؟ چون ترکی حرف زدیم باید داور تصمیمش را عوض کند؟ در بازی قبلی با نفت مسجد سلیمان هم داور ترک زبان بود و نریمان جهان با او ترکی حرف زد آیا در آن بازی همه تصمیمات به نفع ما بود؟ این حرف‌ها تعجب آور است و به نظرم داور بهترین تصمیم را گرفت.

هافبک پیکان در رابطه با بازی هفته پنجم و رویارویی با استقلال تهران بیان کرد: خداراشکر ما تیم خیلی جوان و جنگنده‌ای هستیم. امیدوارم که با تدابیر آقای حسینی و کادرفنی برای امتیازگیری به زمین برویم چون هیچ ترسی از استقلال نداریم. سال گذشته هم نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و امسال هم صد در صد برای کسب امتیاز به زمین می رویم چون دوست داریم بین تیم های بالای جدولی بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز