خبرگزاری کار ایران

مجبور بودیم دفاعی بازی کنیم

فلاح: خطای دید بود، توپ به دستم نخورد / گل استقلال به درستی مردود شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۷۳۱

کاپیتان تیم پیکان تهران می‌گوید ارائه بازی دفاعی برابر استقلال تاکتیک درستی بوده و از توقف آبی پوشان در ورزشگاه آزادی رضایت دارند.

سامان فلاح مدافع تیم پیکان در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی برابر استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از ابتدای هفته آنالیز مسابقات استقلال را نگاه کردیم و خیلی هم خوب تمرین و برنامه ریزی کردیم. نکاتی که کادرفنی گفته بود را در زمین اجرا کردیم و همینکه با امتیاز از زمین مسابقه خارج شدیم خداراشاکریم.

او درباره برنامه پیکان روی ارسال‌های بازیکنان استقلال گفت: همانطور که گفتم آنالیز خوبی داشتیم و می‌‌دانستیم که با این برنامه برای گلزنی تلاش خواهند کرد. با توجه به شرایط مجبور بودیم که دفاعی بازی کنیم و روی ضدحملات چشم به گلزنی داشته باشیم. 

فلاح درمورد برخورد توپی که استقلالی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند، عنوان کرد: نه خطایی نبود. این صحنه خطای دید است. اول توپ به سمت راست سینه‌ام خورد و دست چپم هم روی سمت چپ سینه‌ام بود. نمی‌دانم چرا بازیکنان استقلال اعتراض داشتند، اصلا توپ به دستم برخورد نکرد و خطایی هم صورت نگرفت. اگر از دوربین پشت دروازه صحنه را نگاه کنید مشخص است که توپ به دستم نخورد.

کاپیتان پیکان همچنین درخصوص گل مردود استقلال توسط پیمان بابایی بیان کرد: صحنه را کاملا از نزدیک دیدم، توپ ارسالی از کنار را آقای ناصری جمع کرد و آقای بابایی که تکل زده بود به او برخورد کرد و وقتی گلر توپی را جمع کرده و بازیکن برخورد می‌کند باید خطا اعلام شود. آقای بنیادی فر با تصمیم درست خطا را اعلام کردند، توپ کاملا در اختیار آقای ناصری بود و دوضرب هم دفع توپ نداشت. گل به درستی مردود اعلام شد.

سامان فلاح با بیان اینکه ارائه بازی دفاعی طبیعی بود، اضافه کرد: اکثر تیم‌ها برابر تیم‌های مدعی مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس شکل دفاعی خود را حفظ می‌کنند و ما هم چنین برنامه‌ای داشتیم. از اینکه توانستیم استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کنیم راضی هستیم.

بازیکن پیکان درخصوص عملکرد تیم پیکان طی پنج هفته از لیگ بیست و دوم، گفت: خداراشکر امسال وضعیت خوبی داریم، اکثر بازیکنان فصل گذشته حفظ شده‌اند و بازیکنان جوان‌تری هم به ما اضافه شده‌اند. امیدواریم که همین روند خوب را حفظ کنیم و بهترین رتبه را کسب کنیم.

فلاح دررابطه با در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی در بازی حساس مقابل استقلال اظهار داشت: اینکه در سن کم بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشته باشید، خیلی احساس خوبی به شما القا می‌کند. مسئولیت سنگینی بر دوش شماست و از طرف دیگری احساس خوبی هم دارد. بازوبند و کاپیتانی در مقابل نتیجه گرفتن تیم اهمیت کمتری دارد و مهم این است که تیم بهترین نتایج را به دست بیاورد.

پیکان در هفته ششم میزبان تیم گل گهر سیرجان است. سامان فلاح درباره رویارویی با شاگردان امیرقلعه نویی عنوان کرد: گل گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که اکثر بازیکنان را حفظ کرده و تیم‌شان را هم تقویت کرده‌اند. امیدوارم آنالیز خوبی از تیم گل گهر داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم تا روندمان را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز