خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: درباره بازی استقلال مقابل پیکان هزارتا ایراد از ساپینتو می توان گرفت/ زود است بازیکنان را تخریب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۷۳

پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات پایان مسابقه این تیم مقابل پیکان واکنش نشان داد.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اعتراض هواداران نسبت به عملکرد بازیکنان در دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم سر دادن شعار علیه بازیکن در این زمان از فصل کمی‌زود باشد. طرفداران باید از بازیکنان حمایت کنند چون ابتدای فصل است. الان زود است که بازیکن را تخریب کنیم.

وی درباره اینکه انتقاد پیشکسوتان برای ساپینتو اهمیت ندارد افزود: ما در این استقلال کارهای ترکیبی نمی‌بینیم! کار تیم استقلال شده پاس رو به عقب، چرخاندن توپ و این کارها که اصلاً شباهتی به سبک فوتبال استقلال ندارد. این‌ها به چه دردی میخورد؟ درباره بازی استقلال مقابل پیکان هزارتا ایراد از ساپینتو می توان گرفت.

اکبرپور ادامه داد: شاید آقای ساپینتو پولش را بگیرد و از ایران برود اما این ما هستیم که در این جامعه می‌مانیم و با طرفداران تیم مان را آرام کنیم.

مهاجم سابق استقلال درمورد اینکه مشکل اصلی تیم کجاست خاطرنشان کرد: در پای بازیکنان تیم استرس وجود دارد. وقتی دوربین روی آن‌ها می‌رود اگر به چهره‌ها دقت کنید می‌بینید که استرس خاصی در وجودشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز