خبرگزاری کار ایران

ماجرای جذب بازیکن خارجی صنعت نفت به کجا رسید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۲۸

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای جذب یک هافبک جدید است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا پرکاس بعد از قبول هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قصد داشت 3 بازیکن خارجی از منطقه آمریکای جنوبی به خدمت بگیرد. اما شرایط مذاکرات به گونه‌ای پیش رفت که هر کدام آنها بنابه دلایلی امکان همکاری با صنعت نفت آبادان را پیدا نکردند.  سوسا بازیکن اروگوئه‌ای تا آستانه عقد قرارداد با نفت پیش آمد اما باشگاه مبدا رضایتنامه این بازیکن را صادر نکرد.

در  حالی که آنها شیردین بابایف مهاجم تاجیکستانی را جذب کردند، پرکاس قصد دارد بازیکن خارجی دیگری جذب کند که به نظر می‌رسد پست این بازیکن هافبک باشد. 

سرمربی صنعت نفت مشغول بررسی گزینه‌های مختلف است،‌ اما هنوز گزینه مدنظر خود را انتخاب نکرده است. با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر به زودی تعطیل می‌شود، باید دید در وقفه لیگ برتر این انتقال قطعی خواهد شد؟

گفتنی است در روزهای اخیر امید صیدالی از لیست صنعت نفت آبادان خارج شده و احتمالا خروج یک بازیکن دیگر هم از لیست زردپوشان وجود دارد.

البته با توجه به شرایط مالی صنعت نفت آبادان و محدودیت‌های بودجه‌ای در صورت موافقت اعضای کادرفنی شاید گزینه داخلی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز