خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم سری آ

پیش بازی: مچ اندازی پیولی و اینزاگی در دلامادونینا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۹۱

تیم‌های میلان و اینتر از ساعت 20:30 امشب از سری مسابقات هفته پنجم سری آ به میزبانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، اگرچه اینتر توانست بعداً با حذف آن‌ها در نیمه نهایی کوپا ایتالیا تا حدی انتقام بگیرد، آخرین تجربه میلان از دربی در سری آ شیرین بود، زیرا آن‌ها در ماه فوریه با دو گل اولیویه ژیرو به پیروزی رسیدند.

تیم استفانو پیولی که در پایان فصل به اولین عنوان قهرمانی خود برای بیش از یک دهه گذشته دست یافت - و با اختلاف دو امتیاز از رقیب دیرینه پیش بود - در حال حاضر در نبرد پایان ناپذیر این دو غول برتری دارند، اما هر دو اخیراً از یوونتوس پیشی گرفته‌اند.

از آنجایی که میلان به دنبال این است که چالش با یوونتوس - به علاوه اینتر، رم و شاید چندین تیم دیگر - را برای حفظ جایگاه خود به عنوان تیم برتر ایتالیا متوقف نکند، طبیعتاً شروع سریع فصل 2022-23 را هدف قرار داده‌اند. با این حال، دو تساوی ضعیف در طول دو هفته گذشته، پیش از اولین دربی میلان فصل، روسونری را پشت سر اینتر جای داده است.

پس از تساوی یک بر یک مقابل آتالانتا، پیولی پیش از سفر سه‌شنبه شب به ساسولو، دید که مردانش در سن سیرو بولونیا را شکست دادند. میلان با چرخاندن تیم خود، نمایش نسبتاً تیره‌ای را به نمایش گذاشت و مجبور شد به تساوی بدون گل در مکانی که چند ماه پیش قهرمان شد رضایت دهد.

آن‌ها با این وجود در هر یک از 20 بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده باقی می‌مانند و 13 برد قابل توجه در این روند کسب کرده‌اند. نه تنها این موضوع، بلکه آن‌ها اکنون بیشترین کلین شیت را در بین باشگاه های پنج لیگ برتر اروپا در سال 2022 داشته اند: در مجموع 14 کلین شیت.

با این حال، عجیب است که میلان از زمان پیروزی 3-0 در ژانویه 2016، در هیچ یک از 6 بازی اخیر خود در سری آ با اینتر به عنوان "میزبان" شکست نخورده است. 

بعد از اینکه شاگردان سیمونه اینزاگی اجازه دادند اسکودتو به روسونری برسد، آن‌ها این بار را با برتری یک امتیازی در جدول رده بندی پس از چهار بازی، به استقبال تیم پیولی می‌روند.

درست بعد از اینکه میلان یک شب ناامیدکننده را در امیلیا رومانیا پشت سر گذاشت، سیمونه اینزاگی هم بعد از شکست برابر لاتزیو، تیمش را به سمت موفقیت برابر کرمونزه هدایت کرد. 

نراتزوری اسماً شنبه تیم میهمان است، اما با داشتن 6 پیروزی متوالی در سری آ - و گلزنی در هر 16 بازی اخیر خود در لیگ - آن‌ها قصد دارند برتری اخیر را از رقیب خود پس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز